Слави Георгиев: Закриването на автобусните линии е удар върху реалните интереси на пловдивчани
12:19, 09 авг 16 / Политика
25
639
Шрифт:
Според Георгиев "На предна линия, се пуска поредния "адютант", назначен за зам.-кмет, който ни съобщава за анализ на фирма, която стана печално известна с това, че същата тази община, уволни екипа и, защото софтуера и не тръгна! Но тук думата не е за проваления Транспортен проект, а за поредният удар върху реалните интереси на пловдивчани".
"Всеизвестно е, че градският транспорт във всяка една държава и град, осъществяват социални функции. Те осигуряват връзката на жителите на един или друг квартал с работни места, общински и обществени институции. Те дават възможност на тези хора, да останат да живеят в този квартал, в този град. Най-малкото, защото съвестно заплащат данъците си към общинската хазна. И чинно висят по задръствания, от същите тези квартали, придвижвайки се, към работните си места. Не малко български населени места, загинаха заради липса на нормален транспорт. Разбира се, който и да е пловдивски квартал е далеч от загиване. Но качественият, удобен и най-вече директен транспорт, правят един квартал желан за живот и местообитаване. А всички ние, желаем пловдивските квартали да са равнопоставени", пояснява общинският съветник.
"Спряганите вече километри пробег и суми, които ще бъдат спестени, подсказват, че готвените съкращения, са плод на дълбок анализ. И то не такъв извършван от коя да е фирма, фирма, която оттук насетне, ще е просто салфетка. Салфетка за изтриване на собствените неудачи на община Пловдив и ръководството и. Анализ, който е съобразен не с пробег, а с пари! Тук трябва да се търси разковничето за готвените съкращения. И взаимовръзката защо бул. "Васил Априлов" продължава да бъде затворен. Заради пари. Или по-скоро заради липсата им", категоричен е Слави Георгиев.
"Не е тайна, че бюджетите на община Пловдив са просто една еквилибристика от преходни остатъци. Зад които се крият дефицити. Дефицити, които няма как да покрият мащабното строителство в Пловдив. Затова ще се съкращават автобусни линии. За да се избият пари. За да може отново някоя от обичайните 4 строителни фирми, да спечели обществена поръчка. И отново както е обичайно, на цена като за строителство на магистрала. Е, защо пък да не орежат линиите, важното е че го казва фирма, на чиито устройства все още мига надпис "Не работи". А учениците и работниците ще сменят по два автобуса, нищо че ще им отнема време и ще им струва по-скъпо", заявява още съветникът.
Още от „Политика“

Ученици разкриват тайните на египетските пирамиди
14:57, 07 фев 25 /
Електрохолд отвори първия си клиентски център в Пловдив
14:55, 20 апр 24 /
Незабравимо и бляскaво парти беляза една година glo™ в България
14:58, 13 ное 23 /
Интегрираният проект за водите на град Пловдив продължава своята реализация
09:05, 30 мар 23 /Последни новини

Кредити и кредитни карти - кога са полезни и кога не?
15:17, 15 юли 25 / Свят
Лятна селекция смарт телевизори на лизинг от 8,50 лв. на месец от А1 през юли
13:02, 15 юли 25 / А1
Последният поклон на Black Sabbath
07:35, 12 юли 25 / Idealisti
Добави коментар