А1 с четири престижни награди за комуникации и подкрепата на хората

08:46, 24 ное 24 / А1 25 86 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Миглена-Узунова Цекова, старши директор „Човешки ресурси" в А1 получи две престижни отличия от Годишните награди на СЖББ

  • А1 получи златно отличие за развитието на женската общност A1FemCircle и втора награда за подкрепата на А1 за младите таланти в сферата на технологиите по време на Годишните награди на СЖББ.
  • Две награди за маркетингови комуникации за кампаниите „Много неща не можеш да предвидиш. Роуминга от А1 можеш" и „Свързва ни доброто: Дари за децата, А1 ще удвои" на Годишните награди на БАР.

А1 беше отличена с четири награди от два престижни конкурса – Националните награди „Вдъхновяващи постижения за многообразие, равнопоставеност и приобщаване“ на СЖББ и Годишните награди за най-високи постижения в маркетинговите комуникации, организирани от БАР. Признанията подчертават приноса на компанията в създаването на женска общност, развитието на младите таланти, подкрепата за устойчиво развитие на обществото и интегрираните маркетингови комуникации.

По време на церемонията на годишните награди на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) най-високото отличие в категория „Вдъхновяваща инициатива за овластяване на следващото поколение жени таланти в бизнеса“ беше присъдено за A1FemCircle. Инициативата обединява дамите в компанията в устойчива и подкрепяща общност, насърчавайки тяхното професионално и личностно развитие. Отличието е признание за усилията на компанията да бъде пример за организация, оценяваща индивидуалността, разнообразието и равните възможности, където всеки член на екипа допринася в създаването на цветната работна култура чрез своите лични качества и професионална експертиза.

Журито в конкурса на СЖББ оцени високо и цялостната подкрепа от А1 за младежите в сферата на технологиите в категорията „Вдъхновяваща инициатива за интеграция на младите хора и реализиране на потенциала им в България“. Програмата за развитие на младите таланти включва различни инициативи, сред които A1 STEMfem Junior – пилотен проект за вдъхновяване на младите момичета в технологичния свят, A1 Tech Talents - първия клас в специалност „Телекомуникационни технологии“ в партньорство с ВУТП, както и стажантските и практикантските програми, предоставящи реална работна среда за развитие на професионални умения и реализация в бизнеса.

Националните награди на СЖББ отличават най-значимите постижения на организации, които работят активно за многообразие, равнопоставеност и приобщаване в обществото и бизнеса. В тазгодишното трето издание на конкурса участваха 40 проекта, които се съревноваваха в четири категории.

Във вечерта на наградите постиженията на А1 се отличиха и в деветото издание на BAAwards, организирани от Българската асоциация на рекламодателите. В категория „Кампания, свързана с пускане на нов продукт на пазара“ популярната кампания от изминалите летни месеци - „Много неща не можеш да предвидиш. Роуминга от А1 можеш“ демонстрира значителни успехи. Благодарение на добрата комуникация и изгодните тарифни условия за пътуващите извън България бяха постигнати 1180% ръст на новите роуминг активации спрямо активациите през същия период на миналата година и над 100% увеличение на абонатите, използвали мобилни данни извън ЕС. Кампанията с обичания актьор Ненчо Балабанов спечели симпатиите на журито и получи бронзовото отличие.

Бронз получи и коледната дарителска кампания „Свързва ни доброто: Дари за децата, А1 ще удвои“. Кампанията за дарения през Моят А1 затвърди позицията на телекома като социално отговорна компания, като телевизионната реклама регистрира 90% положително възприемане от аудиторията. Благодарение на кампанията бяха събрани 150 000 лева, с които беше напълно обновено детското отделение в МБАЛ „Ботевград“. В момента е в ход третото издание на дарителската инициатива в Моят А1, чрез което всеки частен клиент на компанията може да допринесе за по-доброто детско здравеопазване с дарение в Моят А1 до 31 декември. След края на кампанията А1 ще удвои дарената от клиентите сума за постигане на двойно по-голяма положителна промяна в детско отделение у нас. Двете кандидатури на А1 успяха да спечелят оценките на журито със своите иновативни комуникационни подходи. Тази година в конкурса бяха получени близо 50 заявки.

Получените отличия затвърждават ангажимента на А1 към създаване на подкрепяща среда за хората вътре и извън компанията, демонстрират лидерското място по отношение на дейности, свързани със социалното въздействие, но не на последно място показват иновативния маркетингов подход на телекома.

 

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама