Развиването на бизнес в наши дни налага създаване на уебсайт. Това е добро начало за представяне на услугата и за достигане до възможно най-много клиенти.
В интернет няма ограничения. Можете да продавате на определен кръг от потребители, да увеличите мащаба в цялата страна или да излезете на световната сцена. Но имаме една неприятна новина за Вас. Някои ниши са препълнени, което води до множество сайтове на подобна тематика и трудно изкачване в търсачките.
Разбира се, целта на всеки уебмастър е да попадне на първа страница в Google по конкретни ключови думи. Тогава повече хора, които търсят фразата, ще посетят уебсайта и евентуално ще се превърнат в клиенти.
Ето кои са най-заетите ниши в България.
№1: Онлайн магазини
Да започнем с добрата вест – в някои ниши конкуренцията е по-малка и можете да се изкачите бързо в Google. Но когато говорим за дрехи, ел. уреди, компютри, телефони, трудно ще се преборите с доказани имена в съответния бранш.
Ако сте решени да развивате онлайн бизнес в конкурентна сфера, най-разумното решение е да прибегнете към реклама и създаване на блог. Споделете защо Вашите продукти заслужават доверие и по какъв начин ще помогнат на бъдещите им ползватели. Изгответе описания на всички артикули и ги структурирайте в категории.
№2: Букмейкъри и казина
Нараства търсенето на онлайн казино игри и залози, което респективно - увеличава конкуренцията. Освен хазартни оператори, които предлагат подобни услуги с реални пари, се появяват и партньорски уебсайтове с ревюта на казина. В тях са публикувани безплатни слотове, стратегии и системи за игра, ръководства за ползване на игралните платформи.
Ако планирате навлизане в бранша и промотиране на хазартни сайтове, трябва да сте наясно, че оптимизацията в Google е сложна задача. Най-правилното решение е да сте полезни на посетителите, предлагайки им уникална информация и факти, които няма да намерят другаде.
№3: Здравословно хранене и рецепти
През последните години се отчита засилен интерес към здравословното хранене и приготвянето на полезни ястия. Ако тепърва навлизате в тази сфера, ще Ви бъде изключително трудно, тъй като има редица доказани сайтове.
Добрата новина е, че търсените ключови думи са хиляди, но лошата е свързана със сериозната конкуренция. Например, ако вземете решение за инвестиция в AdWords, това ще Ви коства голям бюджет на месечна база. В случай че използвате безплатния вариант за оптимизиране на уебсайта си, ще са Ви нужни около 18 месеца за изкачване на челните позиции, но успехът не е гарантиран.
№4: Бързи кредити
Заемите до заплата са изключително популярни в САЩ и държавите от Западна Европа, но постепенно навлизат и в България. Появиха се много компании за бързи кредити, които освен на ТВ реклама, залагат на SEO оптимизация и AdWords.
Преборването на конкуренцията изглежда трудоемка задача. Съветите на експертите са насочени към изграждане на блог с полезни материали и детайлно описване на предлаганите услуги. Вграждане на калкулатор и други удобни функции ще задържат вниманието на посетителите и ще Ви позиционират сред топ брандовете в нишата.
№5: Сайтове за обяви (имоти и превозни средства)
Бизнесите с движимо и недвижимо имущество се развиват непрестанно и генерират мащабни обороти всяка година. Поради засиления интерес на пазара се появяват множество сайтове за обяви, в които обикновени потребители и брокери споделят своите предложения.
През годините няколко платформи се утвърдиха като брандове и става все по-сложно да бъдат изместени. Затова се нуждаете от много голяма инвестиция в SEO оптимизация и отделен капитал за платени реклами в социалните мрежи.
*Платено съдържание
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар