Третият метродиаметър на столичното метро ще стигне кв. „Левски Г“ през 2025 г., съобщиха от „Метрополитен“ ЕАД.
Подписани са договорите за изграждането на още 3 станции и прилежащите им тунели от разширението на третата линия на софийското метро под бул. „Владимир Вазов” в кварталите „Хаджи Димитър” и „Левски Г”. Предвижда се маршрутът на подземната железница да се удължи с още 3 км.
Метростанция „Стадион „Георги Аспарухов“ (на пресечката на бул. „Владимир Вазов“ с бул. „Васил Кънчев“ при ж.к. „Стефан Караджа“) и тунелът до действащата станция „Хаджи Димитър” ще се строят от „Джи Пи Груп” АД.
Метростанция „Тракия“ (на пресечката на бул. „Владимир Вазов“ с ул. „Резбарска“ при ж.к. „Сухата река“) и тунелът до станция „Стадион „Георги Аспарухов“ ще се строят от „Трейс Груп Холд” АД.
Метростанция „Владимир Вазов” (на пресечката бул. „Владимир Вазов“ с ул. „Поп Грую“ между ж.к. „Левски Г“ и ж.к. „Левски В“) и тунелът до станция „Тракия“ ще се строят от „Монолит София” АД.
В края на миналата година столичният кмет Йорданка Фандъкова обяви, че строителството на новите станции от третия метродиаметър ще започне през март 2022 г.
Плановете са цялата трета линия да бъде 21 км с 21 станции. Тази година се очаква да започне и друго ново разклонение на третата метролиния и по-точно от Военна академия към „Слатина“. През есента на 2021 г. бе пусната процедура за избор на изпълнител. Кандидатите са 14 дружества, които са пуснали документи. Към момента участъкът към „Слатина“ има само идеен проект.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Компирката Фандъкова за три години ще прави две метро спирки. Сигурно партийни фирми ще ги правят.Трябва още една метро линия да се построй. От паметника Левски по бул. Васил Левски до бул. Сливница. Като метрото и Бул СВливница бъдат продължени към Кремиковци по Маляшевско шосе. Бул. Сливница трябва да се свърже с магистрала Хемус. Тогава ще може да се построят нови квартали око0лоо бул Сливница. Защото ще бъдат изградени комуникацийте с продължението на булеварда. Тогава ще дойдат много инвеститори В Кремиковци. Така столицата ни ще се превърне в модерен мегаполис.
По новия бул който ще бъде продължен до магистрала Хемус ще може да се построят много небостъргачи и новия Национален стадион. От метрото трябва да се направи разаклонемие за летището по бившата околовръстна ж.п. линия.
От ж.к. Левски до Стара планина има много не застроенна площ. Там може да се изградят много нови истински небостъргачи. Тогава София ще заприлича на съвременна Европейска столица.
От Левски Г метрото трябвая да има разклонение за терминал две. Освен това да бъде продължено и до Кремиковци. Защото Кремиковци се води квартал но е на десетина километра от София. Левски Г е близо до летището но с градски транспорт се стига за над два часа до терминал две.
Най важно за столицата и големите градове е разширяването на нови пътища и метрото, както и строителството на красиви и високи истински небостъргачи както и строеж на многоетажни паркинги и детски градини.
Не налагайте цензура бе некадърници.
София за да се превърне в съвременен Европейски град трябва да се продължи бул. Сливница към Малашефско шосе, Кремиковци и да се свърже с магистрала Хемус. Така няма да има задръстване през центъра но ще се стига бързо до всички магистрали около София. Тогава трябва от Сточна гара до Люлин да бъдат направени транспортни надлези на всички кръстовища. Така няма да има задръствания и да се замърсява столицата. По новия булевард трябва да се построй метро от Кремиковци до паметника Левски. Около булеварда да се засвтрояват нови модерни квартали. На всяка станция на метрото да се изграждат многоетажни паркинги.
Постоянно се правят ремонти на ремонтите в София. Но не желаят да започнат изграждането на нови квартали да съединят Кремиковци със София. Затова няма да идват чужди инвеститори в Кремиковци. Задължително трябва да са свързани по между си с метро.
Околу североисточната част на София има много села които се водят квартали на града. Но в действителност са на десетки километри от столицата. Когато тези села бъдат свързани с нови квартали и широки булеварди към столицата както са южните села свързани със София и вече са деиствителни квартали, тогава София няма да е най грозната и смешна столица в ЕС.
България въоръжава много държави като не отстъпва по производство на много велики държави. Но за строителството на стадиони, небостъргачи и свръх скоростни влакове сме на светлинни години от държавите в ЕС. Освен това партийните фирми бано строят метрото.
На всяка метростанция трябва да се изгради много етажен паркинг. Тогава няма да има задръствания с автомобили и винаги ще има свободни места за паркиране.
Кварталите Люлин Младост и Студентски град, преди 50 години бяха незастроени площи. Сега се превърнаха в градове и са неразделна част от София. От Кремиковци до Костинброд има над десет села който се водят квартали на София но не са свързани с нея. Време е да се застроят нови квартали между тях и столицата. Тогава реално ще бъдат квартали на София.
От Кремиковци и магистрала Хемус трябва да се направи нов широк булевард по Малащефско шосе и да се свърже с бул. Сливбица. Така ще има бърза връзка с центъра и магистралите около София. Желателно е под булеварда да се построй метро което да се разклонява под бул. Васил Левски и да стига до паметника Левски или до Александър Невски. Между новия булевард и Северната тангента може да се построй гора от небостъргачи. Тогава София ще заприлича на съвременна Европейска столица. Както с Витоша, така и със Стара планина София трябва да се слее в едно.
След около сто години градовете Елин Пелин и Перник ще са новите квартали на София. Затова трябва София да бъде засатроена и до Стара планина. Тогава планината ще бъде Национален градски парк. Огромната Софийска котловина ще превърне София в голям мегаполис. Всяка година града се увеличава с над 20 000 жители. Затова и девизът на София е расте но не старее.
В столицата трябва да престанат да правят ремонти на ремонтите. Освен това в центъра често правят ремонти и в крайните квартали има улици който над 50 години не са запълвани дупките с асфалт. Кварталите трябва да се разширяват с широки булеварди, метро и много съвременни сгради. Небостъргачите и свръх скоростните влакове са символ за силно развита икономика. Метрото е най бързия, безопасен и безшумен транспорт. Затова постоянно трябва да се увеличава дължината на метрото с нови метростанций..
Хубаво и необходимо е България да закупи лиценз за производство на съвременни влакове за метрото както и скоростни влакове. Другите големи градове трябва и те да строят метро. Освен това БДЖ може да сключи договор с Китай да правят маршрути за свръх скоростни влакове и да внасят такива в страната ни.
Метрото на Мария Луйза се дублира с трамвая. От Съдебната палата до ул. Гробарска трамвая трябва да се спре. От Орландовци трамвая може да се отклони към гарата по Христо Ботев покраяй площад Македония и по Граф Игнатиеф. Около пазара има много схлупени къщи на тяхно място може да се изградят многоетажни паркинги.
Бившия комбинат Кремиковци е като отделен град. Халетата му трябва да се ползват рационално. Например за ботанически градини с редки растения. Други халета може да бъдат музей за ретро автомобили товарни ,леки както и мотори. Останалите халета може да ги използват фирми. Затова от кметството трябва да направят нов широк булевард с метро който ще бъде пряк до София.Така по новия булевард ще бъдат построени нови квартали тогава Кремиковци и другите села който се водят квартали на София ще се съединят със столицата. Съединението прави силата. Нали и девиза на София е расте но не старее.
От летището трябва да се построй метро до североисточните квартали. Защото са близо до летището но над два часа е пътуването до терминал две с градския транспорт. До Стара планина има незастроени площи където ще бъдат построени нови квартали. От Кремиковци до Костинброд и Банкя ще бъдат построени много нови квартали.
Трябва да се направи разклонение за летището до терминал две. Освен това да бъде продължено метрото до Кремиковци.