„Фестивалът на Рифкин“, най-новата комедия на Уди Алън, заснета в Европа след изпадането му в немилост в САЩ, тръгва на големия екран. Световната премиера на филма бе през есента на 2020 г., но досега той имаше само фестивално разпространение в България. Широката публика ще може да го гледа по големите вериги кина от 21 май.
Животът е като филм, гласи основното послание на „Фестивалът на Рифкин“ – понякога е драматичен, друг път – комедия или романтика, но най-вече е мистерия. Сюжетът се заплита около американка Сю (Джина Гершон), заета в организацията на кинофестивала в Сан Себастиан, и нейният съпруг Морт Рифкин (Уолъс Шон), страстен киноман и писател, който подозира, че мотивите на съпругата му да е в испанското градче се простират и извън работата. В хода на историята връзката между двамата изтънява все повече, докато Сю са влюбва в млад френски режисьор (Луи Гарел), а Морт се увлича по красива местна лекарка (Елена Аная). В актьорския състав влизат още Кристоф Уолц и Енрике Арсе („Къща от хартия“), пише „Площад Славейков“.
Заплитането на любовния четириъгълник съдържа множество препратки към кинокласики на големи режисьори като Орсън Уелс, Жан-Люк Годар, Ингмар Бергман, Фелини, Трюфо и Луис Бунюел.
Уди Алън няма усещането да е правил страхотен филм
Предвид разпространението си „Фестивалът на Рифкин“ все още няма обективна обща оценка от критици и от публика. Повечето експерти се абстрахират от обвиненията в сексуален тормоз срещу режисьора и изразяват по-скоро снизходително мнение за продукцията, макар и да откриват някои позитивни страни.
„Фестивалът на Рифкин“ е като чувството пленник да намери неочакван запас от десерти – не задължително хранителни, но достатъчно сладки, че да му напомнят за добрите времена от миналото, независимо от онова, което се е случило между него и настоящето“, пише Джесика Кианг в „Ню Йорк таймс“.
Независимо от малките си недостатъци, „Фестивалът на Рифкин“ поне не е „Един дъждовен ден в Ню Йорк“ и може да се възприема като един вид милост към почитателите на режисьора, заключава критичката.
Дори и горещото слънце не може да разпали страстта в най-новия филм на Уди Алън, казва Гай Лодж във „Варайъти“. „Това е поредният филм от поредицата неразличими един от друг незначителни продукции, всяка от които като че ли е създадена без усилие – и това не е задължително комплимент […] Като сноб, който презира американския кино канон за сметка на европейските майстори, на подсъзнанието на Морт редовно му се привиждат черно-бели сцени от Фелини, Бунюел, Годар и т.н. – само една част от тях имат някакъв смисъл, различен от този зрителите да си отбележат няколко не особено ясни препратки“, обосновава се той.
Критикът Джонатан Ромни от „Гардиън“ е на сходно мнение: „Имайки предвид плачевните стандарти на Алън от последните години, този развлекателен филм може да се нарече приключенски, докато Шон и Гершон очевидно се забавляват пред камерата и повеждат и зрителите със себе си. Алън може и все още да не е открил истински пробив в мотивацията си, но „Фестивалът на Рифкин“ има някои запомнящи се рифове“.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
dr reddy finasteride buy PMID 26728808
This information is general in nature and not intended to be advice, medical or otherwise buy priligy online safe Furthermore, both studies were performed in largely white European populations
We included 5 species PI3K, PDK1, AKT, mTOR, and mTORC2 and 5 reactions generic cialis from india Inform you doctor if you have ever had any unusual or allergic reaction to any of the sulfa medicines, furosemide e
prix levitra levitra 20 mg paris 2008 SUPREFACT DEPOT 6