Министерският съвет одобри отпускането на допълнителни 2,4 млн. лв. към бюджета на Министерството на туризма. Това ще позволи да се постави началото на масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България, както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари.
България няма да затваря ски курортите си въпреки призива на Меркел
Рекламната кампания е една от много стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически
сезон и стабилизиране на българския туристически бизнес, който е сред най- силно засегнатите сектори от пандемията Covid-19, посочват от превителствената пресслужба.
Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България страни - Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония. Имайки предвид, че авиокомпаниите в момента не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, то възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство на туристите от балканските страни.
Миналата седмица Министерството на туризма обяви, че няма намерение да затваря зимните курорти въпреки призива на немския канцлер Ангела Меркел. Тогава от ведомството посочиха, че ски курортите ни отговарят напълно на всички противоепидемични изисквания, а страната ни разчита основно на вътрешен туризъм.
Снимка: CanstockPhoto
Зимните спортове укрепват здравето
В началото на ноември по време на заседание на Консултативния съвет по туризъм, министър Марияна Николова обяви, че промотирането на дестинация България ще се осъществява преди всичко онлайн, разчитайки на гъвкави и иновативни подходи.
За мото на кампанията за предстоящия зимен сезон бе избрано „Зимните спортове укрепват Вашето здраве“. Николова тогава цитира икономисти, според които между 60% и 80% от очакваните чуждестранни туристи няма да посетят зимните курорти този сезон, а прогнозираните загуби в зимния туризъм се очертават около 250 млн. лв., припомня „Дневник“.
Съвсем нормално е това.....туризмът ни е един от-важните отрасли все пак