С новини, анализи и ревюта в сферата на маркетинга, рекламата и комуникациите стартира Redlink - първата специализирана дигитална медия в България. Целта на екипа e платформата да се превърне в ценен и надежден източник на информация за работещите в бранша у нас, и затова остава отворен за нови автори от рекламни, дигитални и медийни агенции, маркетинг и ПР отдели на компании, опериращи на българския пазар.
„В условията на постоянно променяща се среда, в която бизнесът е изправен пред множество казуси за разрешаване, се надяваме Redlink да бъде ценен източник на специализирана информация в областта на маркетинга и комуникациите. Стремежът ни е да предлагаме модерирано съдържание, което извежда най-силните примери, анализи и тенденции от международния и българския пазар. В основата на екипа са маркетинг практици с над 25 годишен опит и усет за истински значимите примери, които задават тона на съвременните комуникации“, коментира Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на Ogilvy Group Bulgaria.
Снимка: Ogilvy Group Bulgaria
Сред първите теми в платформата Redlink ще откриете:
- Най-разпространените митове за телевизионните предпочитания на българите
- Как да правим ефективни телевизионни реклами
- Viva la vulva – най-награждаваната реклама в света
Добави коментар