Новата продуктова серия кафе за приготвяне у дома на популярната марка Starbucks вече ще бъде достъпна и в България, благодарение на Nestle. Тя се състои от предложения за всеки вкус, включвайки кафе зърна, мляно кафе, както и капсули, разработени за кафемашини Nespresso и Nescafe Dolce Gusto.
Глобално кафе партньорство – така определят взаимоотношенията си Nestle и Starbucks, които през август 2018 г. официално обединиха своите сили. Екипите на двете компании за пореден път доказват експертизата си в областта на кафе напитките, като за кратко време с вдъхновение и страст разработват серия от висококачествени кафе продукти. В тях се съчетават технологията и опита за селектиране, изпичане и комбиниране на кафе сортове, които притежават двете компании.
Резултатът е изключителна продуктова серия, включваща знакови Starbucks блендове, тероарни кафета (single-origin), както и селекция от млечни кафе специалитети, популярни в кафетериите на Starbucks, като Капучино и Карамел Макиато. Всички те са произведени от 100% висококачествени кафе зърна Арабика, добивани според етичните и устойчиви практики на земеделските производители в едни от най-добрите региони за отглеждане на кафе в света.
Nestle пуска на пазара продуктите от новата серия кафе Starbucks за приготвяне у дома, започвайки с 8 вида капсули за кафемашини Nescafe Dolce Gusto, три от които са за късо кафе, два за дълго кафе (Американо) и три за кафе специалитети – Капучино, Лате Макиато и Карамел Макиато. На българския пазар ще се предлагат и три бленда кафе зърна, както и три бленда мляно кафе. Във всички сегменти се откриват продукти от характерните за Starbucks три степени на изпичане – светло, средно и тъмно изпичане. Любопитен факт е, че един от продуктите е кръстен на първия магазин на Starbucks в Pike Place Market в Сиатъл, а именно – кафе зърна Starbucks Pike Place Roast (средно изпичане).
Потребителите ще могат да се насладят на любимото си Starbucks кафе у дома от септември за капсули за кафемашини Nescafe Dolce Gusto и от ноември за кафе зърна и мляно кафе, когато продуктите от новата серия ще започнат да се дистрибутират в магазинната мрежа и онлайн, съобщиха от PR aгенция "От-До консулт".
Добави коментар