"Каменица" АД с кампания „Алкохолът е лош шофьор" и песен

12:10, 21 авг 20 25 1655 Шрифт:
Любомира Николова Редактор: Любомира Николова

„Ключът е в теб“– споделени емоции, споделена отговорност е мотото на кампанията „Алкохолът е лош шофьор“, която за 12-а година повдига социалния проблем в обществото за шофиране след консумация на алкохол.

Целта на кампанията през 2020 г. е да поднови обществения диалог за проблема с пътната безопасност, като ангажира младите шофьори на възраст между 18-25+ години, които тепърва изграждат своите навици за шофиране и поведение на пътя.

Тази година социално-отговорната кампания на „Каменица“ АД стартира по време на летния сезон, когато се наблюдава и най-интензивния трафик в страната, породен и от нарасналото желание за пътуване след свалянето на извънредното положение. Въпреки месеците със засилени противоепидемични мерки и ограничено пътуване, заради коронавируса, статистиката за пътнотранспортните произшествия само в периода от януари до юни 2020 година е изключително стряскаща. На територията на страната са настъпили 2371 тежки пътнотранспортни произшествия, при които са загинали 173 души и са ранени 2945 участници в движението по пътищата по данни на Министерство на вътрешните работи, съобщиха от компанията.

От общо 518 регистрирани ПТП-та, предизвикани в следствие употреба на алкохол, за периода 01 януари – 10 август 2020 г., 100 са извършени от лица между 18 и 25 години.

Статистиката за пътнотранспортни произшествия сред младите водачи на леки автомобили по данни на МВР също е показателна за проблема в обществото и нуждата от диалог с младите шофьори. От общо 245 регистрирани ПТП-та за периода 01 май – 10 август 2020, 51 са извършени от хора между 18 и 25 години, като всеки един от тях е седнал зад волана след употреба на алкохол.

Ето защо през 2020 г. мисията на „Алкохолът е лош шофьор-Ключът е в теб" е да покаже добрия пример –как можем да се забавляваме и споделяме емоции, но колко е важно и да споделяме отговорност към себе си и близките си, и никога да не сядаме зад волана след консумация на алкохол. Целият тон на кампанията е свеж, летен и позитивен, с което основно младите свързват лятото  - забавлението, ваканционното настроение и желанието за свобода.

Креативният подход към „Алкохолът е лош шофьор“ 2020 е изразен чрез специално създадената песен „Ключът е в теб“.

Тя носи посланията на каузата за отговорната консумация и отговорното шофиране, като ясно заявява позицията на кампанията - "...не трябва да забравяме, че някой чака вкъщи...", „жив и здрав да се прибирам" и "пил да не шофирам".

Създатели на песента са група Le’Push, които са от Пловдив – родният град и на „Каменица“. Текстът и аранжиментът е на младите пловдивски музиканти -  Константин Христов и Кристиан Желев, които споделят, че за тях е била изключителна привилегия и удоволствие да се включат в разработването на специален летен хит със социално послание, нещо което вярват, че ще достигне до младите хора и ще допринесе за това да ги направи по-отговорни и внимателни в това никога да не сядат зад волана, след като са консумирали алкохол.

Българският Червен кръст за поредна година подкрепя инициативата „Алкохолът е лош шофьор – Ключът е в теб”.

Нашата организация работи активно за превенция на пътния травматизъм, провежда курсове по първадолекарска помощ,  чрез своя дарителски фонд подпомага деца, пострадали при пътнотранспортни произшествия. Тазгодишното издание на социално-отговорната кампания на нашите дългогодишни партньори „Каменица” АД, насочено към младите шофьори, е възможност отново да обединим усилията си и да припомним на хората колко е важно да бъдем внимателни, разумни и отговорни на пътя. Отговорни както за собствения си живот, така и за живота на другите.“, коментира председателят на БЧК,  акад. Христо Григоров, д-р х. к. 

Чрез кампанията си от „Каменица“ АД призовават всички да прегърнат тази кауза, защото единствено заедно като едно общество и един отбор можем да се борим за постигане на 0 жертви и 0 инциденти на пътя в следствие употреба на алкохол. Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ е част от „Нашият отпечатък“ (Our Imprint) - дългосрочната политика за устойчиво развитие на компанията и нейната майка Молсън Корс, която се разгръща в три основни стълба –отговорна консумация, устойчиво производство и принос към обществата, в които живеем и работим.

Чуйте песента „Ключът е в теб“ и подкрепете кампанията „Алкохолът е лош шофьор“, като припознаете каузата, зад която застават те, а именно отговорната консумация и отговорното шофиране. Защото ключът е във всеки един от нас.

 

Повече за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ меже да видите тук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама