Износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистрала "Тракия". Това стана ясно след огледа на експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност в участъка при 160-ия километър, където ТИР уби петима души.
Всички бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас.
Борят се за живота на детето, рaнено в тежката катастрофа на АМ "Тракия"
На място бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента.
"Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило - той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя", коментира Христо Радков, цитиран от БНТ.
Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.
Добави коментар