Инж. Стоян Братоев изпълнителен директор на „Метрополитен“ ЕАД, увери пред Радио София, че преминаването на пътници между съществуващата метростанция „Софийски университет“ и новата станция от третия лъч на столичното метро на Орлов мост ще става по такъв начин, че да не се налага повторно таксуване на пътниците. По същия начин ще бъде организирана връзка между платените зони на метростанцията на НДК и новата станция - НДК.
Борисов раздаде милиони за метрото, Рилския манастир и път Е-79
Изграждането на допълнителни преградни стени между пероните и влаковия път, които вече са забелязват и на функциониращите метростанции, е световна тенденция, наложена от зачестилите нещастни случаи. Целта е да се предотврати достъпът на пътуващите до релсите, когато метровлакът не е на станцията.
През юни започват тестовете на влаковете на метрото в "Овча купел"
Преградни стени съществуват по проект на третата линия, а от известно време се изграждат и на първата метролиния. Там се монтират вертикални прегради, за да се осигури универсален достъп при използването на различните модели влакове. Още 10 метростанции от Линия 1 ще бъдат оборудвани с такива съоръжения, най-вероятно през следващата година, уточни инж. Братоев.
Добави коментар