Срещаме ви със Стоян Анов, продуцент и режисьор на образователното уеб предаване „Скритата истина“. Първият епизод на предаването ще бъде излъчен този понеделник (8 юни) във „Фейсбук“ страницата на предаването.
Стоян се занимава с кино от 6 години, а като цяло с изкуство още от детските си години. За TOPNOVINI.BG Стоян Анов разказа, че идеята за създаването на „Скритата истина“ се е зародила, след като самият той ежедневно се сблъсква с липсата на информираност в хората.
Снимка: Кирил Станоев/Facebook
Така преди 2-3 години се решава да стартира влог, в който да дава по-точна и надеждна информация за проблемите, с които се сблъскват хората ежедневно. С течение на времето той и екипът му решават да изменят вида на идеята и така стигат до преформатиране на проекта в уеб предаване.
„Българинът пропуска много неща в образованието си и не се интересува да допълни пропуските си. Идеята на предаването е да образова хората. Не търсим сензацията, тъй като „Скритата истина“ е образователно предавне “, казва Стоян.
Снимка: Facebook
Стоян изказа разочарование, че много хора са набедили екипа на „Скритата истина“, че използва името на Милен Цветков с комерсиална цел и допълни, че целта на проекта е да обясни на хората неща, които не са ясни и които не получават достатъчно медийно внимание, също както и Милен правеше в предаванията си.
Макар предаването да се прави от малко хора, Стоян изрази надежда, че вбъдеще мащабите на проекта ще се разширят и ще започнат работа с по-добра техника, повече хора и съответно предаването да изглежда по-добре. Режисьорът каза, че проектът е представен на различни телевизии и медии в страната, но към момента няма интерес от тяхна страна, тъй като предвид разигралата се ситуация с COVID-19, никоя медия не започва нови проекти.
Снимка: Facebook
Предаването ще се излъчва във „Фейсбук“, но епизодите ще се качват и в най-голямата платформа за видеосподеляне – Youtube.
„Основно сме се концентрирали да качваме епизодите във „Фейсбук“, понеже в момента там има най-много активни потребители. YouTube също е добра платформа за качване на епизодите, като сме планували там да качваме архив на предаването. На този етап YouTube ще бъде алтернативно решение за хората, които не искат да ползват „Фейсбук“. В случай, че някоя телевизия прояви интерес към нашата работа и предложи някаква съвместна дейност, ще започнем и излъчване в телевизионния ефир“, споделя Стоян.
„Първият сезон на предаването е разделен в 12 епизода по 25 минути, като това е тип телевизионен формат, но вярвам, че хората ще гледат целите епизоди, а няма да прекъсват видеото по средата, както се случва с повечето клипове в интернет“, разказва още той.
Добави коментар