Агенцията по заетостта въвежда нови електронни и дистанционни процедури за по-бързо и лесно предоставяне на своите посреднически услуги за работодатели. Основната цел е опазването на здравето на всички клиенти на институцията, както и на нейните служители. Всички процедури са съобразени с мерките за ограничаване на масовите събирания и преките групови контакти, предават от пресцентъра на Агенцията по заетостта.
Новоразработените процеси са за подбори, насочване на подходящи търсещи работа лица и получаване на обратна информация за резултата от насочването. При търсещите работа лица, комуникацията с работодателите ще се осъществява чрез електронни и дистанционни канали, като системите за електронен обмен на съобщения (СЕОС) и сигурно електронно връчване (ССЕВ), както и телефон, поща и по електронен път.
В риск от загуба на доходи са около една четвърт от българите
По време на извънредното положение, подаването на заявка-спецификация за свободните позиции може да се извърши чрез новата електронна услуга за работодатели на Единния портал за електронни услуги на Държавната агенция „Електронно управление“ или по електронен път чрез „Е-трудова борса“ на сайта на Агенцията. Работодателите могат да подадат заявките си и по дистанционен път чрез телефон или лицензиран пощенски оператор.
На търсещите нов персонал фирми се предлагат и начини за неприсъствено извършване на подбор и насочване на подходящи кандидати за работа на свободните им позиции.
Добави коментар