Кое е най-любимото място по време на изолация

09:37, 04 апр 20 / Общество 25 1299 Виолета Иванова
Снимка: Pixabay

Кухнята, а не холът, е любимо място на хората, които са в изолация заради разпространението на коронавирусната инфекция по света, сочи изследване на туристическата агенция tutu.ru, пише БГНЕС.

В изследването й са участвали над хиляда души, предимно от Русия, които са заявили, че кухнята им е любимо място и обичат да прекарват времето си там не само в хапване и готвене, но и за социален живот или работа.

Така над 42% от анкетираните избират кухнята за свое лично пространство, 17.6% предпочитат други стаи в дома си, 15.6% стоят по балконите си, а 10.6% стоят предимно в банята.

Други 1.8% от запитаните - вероятно на шега, отговорят, че килерът е най-привлекателен за тях, докато 0,9% от анкетираните са избрали отговора „коридор“. Почти 6% от участниците в проучването прекарват време в някаква „друга част на апартамента“, а 5,5% не искат да споделят предпочитанията си.

Според наложените карантинни мерки за самоизолация в по-голяма част от света хората могат да напускат домовете си само при разходка на куче, при отиване на работа, на лекар, до аптеката или хранителен магазин, или при друга неотложна нужда.

В тази част на анкетата става ясно, че 49% от руснаците спазват самоизолацията по всички правила, тоест от време на време напускат дома си да пазаруват храни, лекарства или излизат с кучето си. 33% излизат само на работа. 7% от анкетираните признават, че изобщо не излизат, а куриери им носят необходимите продукти.

4% признават, че излизат само нощем, когато е сигурно, че няма да срещнат други хора.

Хората, които откровено са признали, че не спазват никакви карантинни и изолационни мерки, съставляват 7% от запитаните.

TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си. 

#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!