А1 дари на УМБАЛ „Александровска“ пет дихателни апарата

17:03, 16 мар 20 / Всичко за коронавируса 25 1528 Topnovini

А1 дари безвъзмездно на лечебното заведение средствата, необходими за закупуване на пет дихателни апарата, за да помогне на университетска болница „Александровска“ при лечението на болни от COVID-19. Очаква се новото оборудване да пристигне в лечебното заведение в рамките на три седмици. Стойността на дарението надвишава 220 000 лева, а дихателните апарати ще останат собственост на здравното заведение след края на пандемията от коронавирус и ще се използват за лечението на пациенти с респираторни и други заболявания.

Главният изпълнителен директор на А1 България, Александър Димитров, коментира: „В моменти като днешния загрижеността към най-близките ни – семейство, колеги, служители, клиенти, преминава на следващо ниво – търсене на решения за обществото като цяло. В допълнение към всички мерки, които взимаме за предотвратяване на разпространение на коронавируса, наш дълг като обществено отговорна компания е да допринесем и за лечението на вече заболелите. Най-добрият начин е като подкрепим лекарите с технологиите, които са им нужни за по-добро лечение на пациентите.“

В борбата с COVID-19: „Александровска“ набира доброволци

А1 е технологична компания с традиции в подпомагането на обществено значими каузи и счита за свой дълг да подкрепи усилията на медиците в справянето с опасния вирус с помощта на най-съвременни технологии. Дарението е част от кампанията „Дигитална солидарност“ на А1, която има за цел на помогне на хората да преминат през процеса на социална изолация, наложен от пандемията на COVID-19. Компанията вече пусна безплатно над 200 канала на всички свои ТВ клиенти и даде 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост на всички клиенти с абонаментен план за мобилна услуга.

А1 започва кампания за дигитална солидарност, за да ограничи социалните контакти

Дихателните апарати са последното поколение, представени преди броени седмици и са специално разработени за грижи за критично болни пациенти от всички възрасти – от новородени до възрастни хора.

Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.

Търговска верига дарява 200 000 лв. на УМБАЛ „Александровска“ заради COVID-19

Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!