А1 дари безвъзмездно на лечебното заведение средствата, необходими за закупуване на пет дихателни апарата, за да помогне на университетска болница „Александровска“ при лечението на болни от COVID-19. Очаква се новото оборудване да пристигне в лечебното заведение в рамките на три седмици. Стойността на дарението надвишава 220 000 лева, а дихателните апарати ще останат собственост на здравното заведение след края на пандемията от коронавирус и ще се използват за лечението на пациенти с респираторни и други заболявания.
Главният изпълнителен директор на А1 България, Александър Димитров, коментира: „В моменти като днешния загрижеността към най-близките ни – семейство, колеги, служители, клиенти, преминава на следващо ниво – търсене на решения за обществото като цяло. В допълнение към всички мерки, които взимаме за предотвратяване на разпространение на коронавируса, наш дълг като обществено отговорна компания е да допринесем и за лечението на вече заболелите. Най-добрият начин е като подкрепим лекарите с технологиите, които са им нужни за по-добро лечение на пациентите.“
В борбата с COVID-19: „Александровска“ набира доброволци
А1 е технологична компания с традиции в подпомагането на обществено значими каузи и счита за свой дълг да подкрепи усилията на медиците в справянето с опасния вирус с помощта на най-съвременни технологии. Дарението е част от кампанията „Дигитална солидарност“ на А1, която има за цел на помогне на хората да преминат през процеса на социална изолация, наложен от пандемията на COVID-19. Компанията вече пусна безплатно над 200 канала на всички свои ТВ клиенти и даде 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост на всички клиенти с абонаментен план за мобилна услуга.
А1 започва кампания за дигитална солидарност, за да ограничи социалните контакти
Дихателните апарати са последното поколение, представени преди броени седмици и са специално разработени за грижи за критично болни пациенти от всички възрасти – от новородени до възрастни хора.
Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.
Търговска верига дарява 200 000 лв. на УМБАЛ „Александровска“ заради COVID-19
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.
Добави коментар