Заместник-кметът на Пловдив Стефан Стоянов и Елица Шопова, старши директор, „Клиентски опит и удовлетвореност“ в А1 България, официално прерязаха лентата на новия офис на Центъра за обслужване на клиенти на А1 в Пловдив, в присъствието на представители на партньори на компанията и служителите.
Стефан Стоянов, заместник-кмет „Образование и бизнес развитие“, Община Пловдив, каза: „Пловдив продължава да развива активно сектора на бизнес услуги и за нас това е приоритет. Радвам се, че компании от мащаба на А1 традиционно инвестират своето доверие в гражданите на Пловдив. Градът ни се разви като втори силен център за ИТ и аутсорсинг услуги в страната заради потенциала на Пловдив и талантливите млади хора. Пожелавам още много успехи на А1 и на всеки от служителите в новия Център за обслужване на клиенти.“
Елица Шопова, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“, А1 България, заяви: „За А1 отличното обслужване на клиентите винаги е било сред ключовите приоритети. Затова ние се грижим да създаваме подходяща среда за развитие на талантите в тази сфера – както за атмосферата на екипност и доверие, така и като избираме най-добрите локации за нашите служители. След ребрандинга на А1 ние полагаме още повече усилия да бъдем предпочитан работодател в България, чрез множество целенасочени програми не само за социални придобивки, но и в подкрепа на допълнителното обучение и самоусъвършенстване, както и баланса между лично и служебно време. Откриването на новия и по-голям Център за обслужване на клиенти в Пловдив е логична следваща стъпка за нас, тъй като местният екип показва много високи резултати, нулево текучество, висока ангажираност към клиентите на компанията и изключително желание за промяна и развитие. Пожелавам на всички от екипа да продължават да искат да са още по-добри в това, което правят.“
Снимка: А1
Центърът за обслужване на клиенти в Пловдив оперира от 13 години. В началото на миналата година в него бяха заети около 30 души, а сега работят около 50 експерти, обслужващи телефонната линия *88 / 088 123, специализирани в разрешаване на индивидуални технически затруднения с всички услуги на компанията. До края на годината броят на работните места в Центъра ще се удвои, а очакванията са да продължи да расте и в следващите години.
Освен специалистите по обслужване на клиенти в обновения и разширен Център, А1 е работодател на още близо 220 служители в Пловдив и региона. Те се развиват в различни направления – от експерти по мрежа и услуги, до специалисти по корпоративни продажби, финанси и продажби на частни клиенти. А1 е силно ангажирана с дигиталната трансформация на организациите в Пловдив и региона, като до момента е участвала в изграждането на 24 Wi-Fi зони и проекти по ИКТ за училищата. Компанията е работила също и по планирането и имплементирането на близо 10 проекта за зони с безжичен интернет в различни общини в региона. Като доверен технологичен партньор, А1 подпомага и успеха на редица частни компании, които развиват своя бизнес в Пловдив и региона.
Снимка: А1
За да удовлетворява изискванията на своите клиенти А1 се грижи за непрекъснатото развитие на своята мрежа, като към момента в Пловдив и региона има 99.25% покритие на населението на 4G в открити пространства. Покритието с 4G на закрито бележи ръст от 2,9% на годишна база и достигна 81.06%. По отношение на 4.5G в региона, компанията има 95.56% покритие на населението на открито. А в закрити пространства то е 75.38%, отбелязвайки ръст от 10.75% на годишна база.
Само през 2019 година А1 стартира в региона 15 нови сайта, осигуряващи допълнително покритие, както и 21 нови 4G станции. Компанията разшири и 4.5G мрежата си с 26 нови станции. А1 подобри също така покритието и в планинските села в Родопите посредством 12 нови базови станции на 900MHz. Миналата година компанията осигури покритие за специални събития посредством временни съоръжения (мобилни базови станции) на важни за жителите и гостите на Пловдив събития като Рок фестивала Hills of Rock и посещението на Папа Франциск в гр. Раковски.
Снимка: А1
Развитието на бизнеса на А1 отвъд телекомуникационните услуги, ребрандирането, както и нарастващото доверие на крайните потребители, компаниите и институциите към новаторските продукти и услуги на компанията, доведоха до най-доброто й финансово представяне от 2006 година насам.
Добави коментар