13 благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в шестото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review. Церемонията се състоя в хотел ИнтерКонтинентал.
Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, политиката и неправителствените организации.
В категория „Образование, обучение и развитие” приза грабна ЧЕЗ България – за своята Подкрепа на дуалното образование в областта на енергетиката. Пощенска банка спечели награда в раздел „Устойчиво развитие на бизнес средата в България”, за CSR проект с Ендевър Dare to Scale. За Успешно поставяне на СВЕТОВЕН рекорд с кауза пък бе отличена фабрика за майонеза Краси – в категория „Устойчиво развитие и иновация”.
„Златните сърца говорят“ за първи път
В категория „Цялостна корпоративна социална отговорност” отличие получи Fibank – за Благотворителен календар за 2019 година, съвместно с Българската федерация по художествена гимнастика. Queisser Pharma Bulgaria получи отличие за кампанията си „Чистим заедно с две сърца” в раздел „Зелена планета”.
Фондация „Нашият дом е България” грабна отличие в категория „Проекти с културен и образователен характер”, за системните усилия на арх. Пламен Пламенов Мирянов в изработката и приложението на Видео проекти, визуализиращи значимото литературно наследство на България, инициативи за съхраняване и обновяване материалната база на националните паркове и създаване на културни събития с образователен характер, представящи художествено слово пред ученици и студенти.
Общо четири организации получиха приз в категория „НПО в действие” в шестото издание на „Златно сърце”. Фондация „ИСКАМ БЕБЕ” спечели приз за Успешни практики в подкрепата на семейства с репродуктивни проблеми и създаване на гражданско съзнание в полза на повече българчета. За своите 28 години Развитие и щастливо детство за най-уязвимите деца бе отличена фондация „За нашите деца”, а Асоциация за подкрепа на децата спечели награда за своята Подкрепа на деца таланти. Сред отличените неправителствени организации бе и благотворително сдружение „Маргарити” – за Подпомагане на бедни, болни и онеправдани в България, Африка и други.
В категория „Медиите и социалните каузи” отличие спечели Нова Броудкастинг Груп, която грабна награда за своя CSR проект „ПРОМЯНАТА”. Д-р Сибила Маринова бе наградена за Образователна кампания в подкрепа на донорството на органи, в категория „Личност вдъхновител”, а фондация „Мечта за дете” получи отличие за Подпомагане за преодоляване на проблемите свързани със създаването на поколение, в раздел „Социална отговорност”.
„За да бъде последван добрият пример, той трябва да бъде споделен. Благодаря на всички за това, че проявявате съпричастност и се интересувате от проблемите на обществото. Благодаря ви за доверието, а ние ще продължим да даваме трибуна на златните сърца в България. На страницата на инициативата „Златно сърце” - www.goldenheart.events ще приемаме представяне на социални кампании, които да отличим през следващата година”, сподели Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на списанията Business Lady и Bulgaria Business Review, и основател на Business Lady Club.
Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: д-р Султанка Петрова, заместник-министър на труда и социалната политика; Лилия Иванова, заместник - министър на икономиката; д-р Даниела Дариткова, председател на Парламентарната комисия по здравеопазването; Станислава Стоянова, член на Парламентарната комисия по образование и други.
Водещи на официалната част бяха актьорът Явор Ралинов и Десислава Авджиева, управител и собственик на „Алтърнатив Адвъртайзинг”. Партньори на тазгодишната церемония „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady бяха радио Витоша, Нова телевизия, Darik news, Информационна агенция Кросс, интернет порталите Mail.bg, Radar.bg, Topnovini.com, Zajenata.bg и Flashnews.bg, Dama.bg и Imoti.bg. За доброто настроение на гостите се погрижиха очарователните деца, подкрепяни от Асоциация за подкрепа на децата и от професионална академия HighLight Singing Academy.
Наградите „Златно сърце” целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи.
Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.
Добави коментар