Херо Мустафа към Ангелкова: Имате впечатляващи резултати в туризма

15:09, 18 яну 20 / Политика 25 1823 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

България и САЩ изразяват готовност за по-активно сътрудничество в сферата на туризма, информира Министерството на туризма /МТ/ след среща между Херо Мустафа, посланик на САЩ у нас, и министър Николина Ангелкова.

Оттам уточняват, че по време на срещата Херо Мустафа е поздравила страната ни за резултатите в туризма и е изразила готовност за още по-активно сътрудничество в отрасъла. Министър Ангелкова от своя страна е декларирала, че туризмът е сред приоритетните области, които могат да разширят партньорството между двете страни и е представила данни за изминалата година.

"За периода януари-ноември 2019 г. посрещнахме над 101 хил. американски туристи, което е увеличение с 8,5 на сто в сравнение със същия интервал на 2018 г", е заявила Ангелкова по време на срещата. Българският министър е подчертала, че страната ни известна сред гостите от САЩ като дестинация за културен, природен и екотуризъм.

Колко са приходите от международен туризъм в България?

Страната ни има много още какво още да покаже като целогодишна дестинация на посетителите отвъд Океана, освен морския и зимния си туризъм, е посочила министър Ангелкова пред американския дипломат.

Във фокуса на изказванията са били усилията на Министерство на туризма за създаване на оптимални условия за работа на туристическия бизнес и за привличане на повече инвеститори. Министър Ангелкова е изразила желание за надграждане на постигнатото от проведения през май 2019 г. първи съвместен форум за туризъм със САЩ с организиране на бъдещи инвестиционни турове. "Страната ни предлага благоприятни условия за инвестиции в сектора", посочва Ангелкова, цитирана от МТ.

Министър Ангелкова е поканила Херо Мустафа на предстоящата през май тази година в курорта "Слънчев бряг" международна конференция за устойчиви инвестиции в туризма, която се организира за втора поредна година.

Тази година Министерството на туризма ще стартира интегрирана рекламна и дигитална кампания, насочена отново към САЩ, в която ще бъдат включени поне четири онлайн комуникационни канала - Facebook, Youtube, Twitter, Instagram и други социални мрежи, както и журналистически турове, посещения на блогъри, влогъри, инфлуенсъри, се посочва още в съобщението по повод срещата.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама