Продажбите в САЩ през т.нар. Киберпонеделник достигнаха рекордните 9,2 млрд. долара, нараствайки с близо 19% спрямо година по-рано, показват предварителни данни на компанията Adobe Analytics, която измерва паричните транзакции за 80 от най-големите 100 търговци на дребно в Съединените щати.
Повече купувачи обаче не изчакаха до понеделник, за да започнат да пазаруват, като през Деня на благодарността и последвалия ли го Черен петък онлайн продажбите нараснаха до рекордните 7,4 млрд. долара.
Компанията Adobe Analytics също така прогнозира, че през последния месец и до 2 декември вклюително, известен като Киберпонеделник, когато традиционно е най-големият ден за пазаруване в САЩ, американците са пазарували онлайн за цели 72,1 млрд. долара.
Amazon.com и конкуренти като Target и Walmart бяха подготвени да се възползват от голямото предпразнично пазаруване, като повишиха услугите за доставка, за да изпълняват онлайн поръчките по-бързо. Взимането на онлайн поръчки в магазина също става по-плавно, заяви Карол Шпикерман, президент на консултантската компания Spieckerman Retail, предаде БТА.
Сред "победителите" в този празничен сезон за пазаруване са Best Buy, Target и Walmart, докато харчовете във веригите универсални магазини са нараснали с по-бавни темпове.
Adobe Analytics също така отчете, че продажбите на смартфони през последните дни на големи намаления са достигнали рекордната сума от 3 млрд. долара.
Добави коментар