От Института за пътна безопасност обявиха, че подозират корупционна сделка във връзка с идеята за вдигане на часовете по кормуване. То е обвързано с въвеждането на GPS система за контрол на практическото обучение. Инструкторите алармират, че за този контрол ще се плаща на частна фирма.
На работна група беше възложено да изготви промени в програмата за обучение на водачи на МПС. Предлага се часовете практика да се увеличат от 31 на 42, а часовете за теория да се намалят на 14.
Инструктори са против увеличаването на часовете за кормуване
„Автомобилна администрация“ вече е възложила на фирма „СОФЙОН“ ЕООД да разработи концепция за системата за контрол.
Инструкторите питат защо контролът се прехвърля на частна фирма? Какви са условията в договора и защо се сключва преди окончателното решение?
Според тях фирмата е учредена преди по- малко от година, няма наети работници и не внася осигуровки.
Добави коментар