След фалита на "Астрал Холидейз": 200 хил. лева са изплатените обезщетения

15:31, 15 окт 19 / Общество 25 1173 Topnovini
1

Само два дни след обявената несъстоятелност на "Астрал Холидейз" Интернешънъл УНИКА е започнала и изплащането на първите заведени претенции от потърпевши, съобщи туроператорът, цитиран от БГНЕС. 

Всички клиенти, които са посрещнали лошата новина в чужбина са се завърнали благополучно, без да изпитат каквито и да било неудобства, поради неблагоприятно стеклите се обстоятелства. 

След фалита на "Астрал Холидейз": Настояват за разследване на дейността на туроператора

Благодарение на съвместните усилия и добра координация между УНИКА и "Астрал Холидейз", половината от клиентите, завели иск за възстановяване на платените от тях средства и покрити от застраховката „Отговорност на туроператора“, са напълно обезщетени и спокойно могат да осъществят, планираните си пътувания.

На този етап в УНИКА има постъпили близо 300 претенции, а стойността на изплатените обезщетения възлиза на около 200 хиляди лева. Все още нямаме данни, които да сочат, че клиентските претенции ще надвишат лимита на застраховката от 700 хиляди лева.

Използваме случая да направим уточнението, че застраховката „Отговорност на туроператора“ не покрива разходи на партньори и подизпълнители на "Астрал Холидейз", тъй като по силата на този договор, те не са обект на обезщетяване, заявяват още от туроператора.

След фалита на „Томас Кук“: Бордът по туризъм настоява за спешни мерки

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани