Перно Рикар България отпразнува 20-годишнина с парти с над 300 гости

13:38, 30 сеп 19 25 4122 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Една от водещите компании в производството на висококачествени напитки Pernod Ricard България отбеляза 20-годишнина от основаването на компанията у нас със събитие в Резиденция Бояна миналия четвъртък. На партито присъстваха над 300 партньори, посланици и клиенти на групата, както и представители на бранда от централния клон във Франция. Събитието уважи и председателят и изпълнителен директор на Pernod Ricard за Европа, Близкия Изток, Африка и Латинска Америка Жил Богар.

Водещ на партито беше Иво Аръков, а за приятната атмосфера по време на вечерта се погрижиха Живко Петров Трио и Белослава с поп и джаз музика. Към партито се присъединиха и други известни личности като Прея, Стефан А. Щерев, Галена, Ники Кънчев, Божана Кацарова, Гери Турийска и много други.

Темата на ивента беше в духа на мотото на Pernod Ricard: Createurs de convivalite, което изразява желанието на екипа да популяризира културата на споделяне – на приятни моменти, идеи и ценности. По традиция основният приоритет на бранда е чрез първокласното си портфолиото да обединява хората и да ги стимулира да споделят автентични преживявания заедно.

 „Изключително щастлива и горда съм да ви посрещна на този красив празник, посветен на работата, постиженията и ценностите, благодарение на които поставихме Pernod Ricard на картата на най-успешните компании в България. Всички ние в голямото семейство на Pernod Ricard вярваме, че сме успешни в световен мащаб, защото сме силни на местно ниво. Българският клон е чудесен пример за това“, каза Йелена Лалич, изпълнителен директор за България.

Във фокуса на събитието бяха специално почетени ключовите марки, чиито най-важни посланици са 19-те хиляди служители по целия свят Jameson, Chivas Regal, Ballantine’s, Beefeater, Havana Club. Това са само част от глобалните марки, които правят компанията сред най-добрите в сектора. 

За Pernod Ricard

Историята на световната компания стартира преди 44 години, когато Пол Рикар създава Pernod Ricard Group. Водена от мотото на своя основател: „Създавай нови приятелства всеки ден“, малко повече от две десетилетия по-късно към голямото семейство се присъединява и Pernod Ricard България. Българският клон бързо успява да се утвърди като водеща компания в сектора с голямото си портфолио от вина и спиртни напитки от най-висок клас. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама