Лекарство превърна деца във „върколаци” в Испания

09:15, 28 авг 19 / Свят 25 1692 Topnovini

Хипертрихозата, известна като "синдром на върколака", е рядко състояние, което причинява прекомерен растеж на косми навсякъде по човешкото тяло.

Около 16 деца са развили „синдрома на върколака“ в испанския регион Коста Дел Сол, след като са приемали лекарства, които помагат на хората с киселинен рефлукс, наречен омепразол, съобщават местните медии.

Замърсените партиди от лекарството са смесени с миноксидил - лекарство, което насърчава растежа на косата при хора, страдащи от оплешивяване.

Вестник „El Pais” съобщи, позовавайки се на местните власти, че замърсеното лекарство е изтеглено от обращение. Според местните медии, базираната в Малага фармацевтична фирма "Farma-Quimica Sur SL" е закупила замърсеното лекарство от индийска фирма.

Испанските здравни власти твърдят, че бързото окосмяване спира, когато детето спре да приема заразеното лекарство.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!