Андрей за кампанията на ДНК за зачеване: Искахме да провокираме, не да обидим

12:17, 11 юли 19 / Общество 25 572 Шрифт:
Topnovini

"Заставам с чисто сърце, защото много вярвам в идеите и целите на ДНК и на кампанията "Направи го сега". Това каза пред bTV продуцентът и телевизионен водещ Андрей Арнаудов, който се включи от морския бряг, след лавината от негативни реакции, които предизвика кампанията.

Какво по-добро от кампанията „Направи го сега“ на ДНК

''Тази външна реклама целеше да провокира, не целеше да обиди, не целеше да дискриминира. Кампанията ни е насочена еднакво и към мъжете, и към жените. Тази година тя се фокусира преди всичко върху младите хора и навременното взимане на решение за създаване на дете", поясни той.

"Това не е рекламна кампания, а е допълнение към нещо, което правят в ДНК. Но без тази провокация, факт е, че никой не говори за него. Някак си минава покрай нас повече от 20 000 лева са дадени като дарение за проблемите, свързани с раждаемостта. Това са техни лични средства, начин, по който те да извикат за този проблем. Факт е, че трябваше да я има провокацията", коментира aктрисата Лара Златарева, известна като Кака Лара.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама