Андрей Лилов: Създадохме първия по рода си софтуер за управление на събития и резервации в реално време

11:17, 12 фев 19 / Общество Сподели в: 25 702 Topnovini Автор: Topnovini
1

Вече сме ви срещали с Андрей Лилов - един от основоположниците  на URBO - успешно и предпочитано приложение за платено паркиране в столицата. Платформата скоро ще стане първата цялостна апликация, позволяваща продажба, валидиране и контрол на билети - както за различни видове транспорт, така и за събития.

Лилов има над 16 години опит в травел индустрията. В 12 от тях е Мениджър Бизнес развитие във водеща компания, както и интегратор на софтуерни решения за управление на хотели и ресторанти. Продължаваме разговора с него, за да проверим как се развиват мобилните електронни услуги в градска среда.

 

Вече неведнъж стана дума за апликацията за платено паркиране URBO Parking, но пoд бранда URBO вече има още едно приложение. С какво се различава то и към кого е насочено?


Както вече споменах, ние предлагаме иновативни решения в сферата на „smart city“ и „smart tourism“.

URBO Parking беше началото на тази стъпка – умен начин за заплащане на паркинг зона в градска среда. В момента на пазара работи съвременно софтуерно решение под бранда URBO, което е насочено към предлагане на различни възможности за забавление и прекарване на свободното време. Платформата е еднакво ценна и полезна както за туристи и посетители на градовете и курортите, така и за местните жители. Една от иновациите, различаваща ни от всички останали съществуващи продукти в сферата,  е възможността крайният потребител да закупи в реално време избраната от него услуга. На практика ние предлагаме пълен цикъл на покупка от момента на търсене, избор, детайли по пазаруването и получаване на електронен документ за платената услуга. В глобален аспект, системата дава решение за няколко основни проблема, характерни за големите градове и курортите – а именно, липсата на информация в реално време, достъп до услуги, предоставяни от проверени доставчици и сигурни банкови разплащания. В допълнение, сме осигурили директна връзка с важни административни центрове, посолства и спешни номера.

Нашата мисия е да предложим интересни услуги и продукти за всеки момент от деня и всяко настроение, лесно достъпни и без загуба на излишно време и не на последно място, да следваме световните тенденции в сектора (т.нар. „inspirational search“). Именно затова, нашият слоган е Dare to Live (Осмели се да живееш) като обяснение на това, което правим – даваме възможност да избереш да правиш това, което ти харесва сега -  по време, интереси и локация.


Какво предлага новото приложение?

Всички знаем колко е трудно за посетителя на даден град, а много често, дори и за жителите му, да получат информация за околностите в реално време и на едно място - забележителности, събития, възможности за забавление, места за хранене и добри търговски отстъпки.

URBО предлага лесно откриване на бизнеси и услуги в близост до местоположението на ползвателя, информация за предстоящи събития, както и различни варианти за прекарване на свободното време. Потребителите имат възможност да се информират какво се случва около тях или в дестинацията, която искат да посетят, както и да закупят билети за различни видове събития (театър, кино, концерт, фест/изложение и др.), входове за атракции (забавления, музеи, галерии, арт центрове и др.). Платформата предлага и възможност за резервиране и заплащане на турове, екскурзии и други туристически услуги. В допълнение към услугите за забавление, платформата предоставя и възможност за заплащане на съпътстващи услуги, като паркинг, билети за шатъл, специализиран превоз и др., като целта е да улесним и направим по-достъпен целия цикъл от услуги при престой в избраната дестинация. И всичко това е възможно чрез няколко клика на вашия телефон. 


С какво това приложение е атрактивно за бизнеса и с какво се различавате от Google?

На първо място е важно да отбележа, че URBO не е просто мобилно приложение, свързващо крайните потребители с доставчиците на услуги, а цялостна бизнес платформа, която предлага възможност за управление, анализ, и контрол на всеки търговец, станал част от платформата. За нас е изключително важно да предоставяме максимално качествена, пълна и лесно достъпна услуга на крайния клиент. За тази цел е необходимо всеки един от доставчиците на съответната услуга да разполага с нужните инструменти за управление на своя бизнес и връзка с крайния клиент. При нас всеки бизнес създава и управлява своя профил лесно и бързо, като получава възможност да се промотира чрез снимков и видео материал, да интегрира връзки към социалните си профили,  да създава събития, услуги или друг вид продукти.  

Осмелявам се да твърдя, че сме създали първия по рода си софтуер за управление на събития и резервации в реално време, с възможност за интерактивно конструиране на зали, сцени, разпределение на търговски зони. Допълнително предлагаме свързан мобилен POS за продажби на място, както и активни връзки за продажба на продукти, част от система на трети страни. 

Ние даваме на бизнеса още един инструмент за маркетинг и мощен канал за продажби, чрез който лесно и достъпно достигат до своята таргет аудитория. URBO дава възможност за използване на различни видове маркетинг инструменти, семантичен потребителски интерфейс, таргетиране по геолокация и др. Вярваме, че това е особено ценно за по-малките бизнеси, които нямат възможност за инвестиции в самостоятелен маркетинг и софтуерни системи.


Разбираме, че това е национална платформа. В кой региони можем да се възползваме от услугите ви?

В края на миналото лято пуснахме съвместно със Слънчев бряг АД официалната мобилна апликация на курорта, с функционалности подобни на тези на URBO. Апликацията работи под бранда SmartPass Sunny Beach и освен информация за всичко случващо се на територията на Слънчев бряг, дава възможност за избор и закупуване на редица услуги, атракции и отстъпки в редица търговски обекти. Преди старта на летния сезон предстои пускане на нова версия, която освен нов дизайн и нови функционалности към крайния клиент, ще предложи редица предимства за бизнеса. 

В началото на 2019 пуснахме национална платформа под бранда URBO, като за момента фокусът ни е Банско, София, Пловдив и Бургас. Планираме до началото на летния сезон 2019 да разширим обсега на предлаганите услуги във всички популярни черноморски дестинации, както и в други региони като Габрово и Етъра, Стара Загора, Русе, Благоевград, Сливен, Велико Търново.

Сподели в:

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани