Основни правила на плоския корем

16:00, 10 фев 19 / Здраве Сподели в: 25 532 Topnovini Автор: Topnovini
1

За да се разхождате лятото с гордост, трябва да спазвате някои неоспорими задължения. Кои са основните правила за мечтаната фигура обобщават от Elle.

Загряващият колан на талията по време на тренировки не е панацея.

Когато го махнете и видите потта, си мислите, че сте свършили супер работа и има ефект. Но това е само пот – не мазнина, а излишна вода от организма. Тя ще се върне там с първата изпита чаша вода след тренировката.

Не се хранете късно вечерта

Най-важното правило за плосък корем е: „Ако си гладен, легни си!“ По-добре е да се събудите гладни, но с плосък корем и да хапнете френски кроасан за закуска, но не и да вечеряте с кисели краставички преди сън. Последният прием на храна трябва да бъде 4 часа преди лягане. В противен случай тя започва да загнива и да се складира под форма на мазнини по корема и бедрата.

Помнете за времето

До 12 може да ядете шоколад и дори тесто. Не се притеснявайте – през деня ще изгорите тези калории. Всички сложни въглехидрати – ориз, елда, боб – яжте до 16:00. След това наблегнете на протеини и зеленчуци. Плодовете вечер са табу.

Отстранете излишния въздух

Често дори стройните и слаби хора не могат да се похвалят с плосък и стегнат корем. Подуването може да бъде причинено от много фактори, сред които са газираните напитки, дъвченето на дъвка, тютюнопушенето, консумирането на хляб, картофи, бобови и зеле. Всички те провокират процеси на ферментация, а оттам и на газове и издуване.

Тичайте

Без тичане, ще се наложи да включите електростимулатори, масажори, коремни преси и други ежедневни техники и упражнения, за да постигнете и задържите резултата. Може би коремните преси са единственото нещо, без което почти е сигурно, че няма да го задържите. Но добавите ли и тичането, ефектът е сигурен.

 

Сподели в:

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани