Да се намери решение на един от най-тежките проблеми във Враца - този с обществения транспорт- това е намерението на общинското ръководство за тази година. Очаква се да бъдат финализирани преговорите за закупуването на шест тролейбуса втора употреба. Прогнозната цена на сделката е около 400 хил. лева, предаде БНР. Смяната с употребявани коли е единственият реалистичен и възможен ход на местната управа да подобри тролейбусния парк в града, който е на 30 години.
"Тролеите са мръсни, изпокъсани... Разбирам, ако бяха доставили нови коли- да увеличат билетите...Аз също съм за хубавото- да ти е комфортно, приятно да седнеш... Не се качвам в тролейбус, който има дупки, а те са масово.. Ручат като трактори и вече са прогнили, износени, продънени... Тролеите са още от комунистическо време, но няма нищо вечно..."- коментираха врачани.
Повече от 650 хиляди лева е цената на чисто нов тролейбус. Това логично обяснява защо вариантът по линиите във Враца да пътуват нови коли отдавна е немислим. Темата е болезнена и за местната управа. Според кмета Калин Каменов към момента са достатъчни 8 транспортни средства, които да осъществяват транспорта в града:
"Има голяма вероятност да сменим старите тролеи с много по-нови... Намерили сме възможност за закупуването на доста по-добри от тези, с които разполагаме, доста по-млади на възраст- 9-10-годишни... Водим преговори и се надявам скоро тези наши тролеи да отидат в историята, защото те отдавна са изживели своя живот... ''
Цената на билета няма да се коригира, увери Калин Каменов и посочи, че темата за подобряването на обществения транспорт във Враца е приоритетна за общинското ръководство, чието желание е да се запази екологичния транспорт, а автобусния да се подмени с нов, по-екологичен.
Добави коментар