Десетки се оплакаха за проблеми със системата за електронни винетки

19:50, 02 яну 19 / Общество 25 1033 Шрифт:
Topnovini

Десетки сигнали за проблеми при продажбата на електронните винетки в първия работен ден от новата година. И днес продължават шофьорските неволи с купуването на електронни винетки. От АПИ обещават да възстановят парите.

Много от устройствата, разположени в търговски обекти и бензиностанции, бяха извън строя или даваха грешка. 

Освен това били допуснати десетки грешки при покупката на новите стикери.
В същото време пътната агенция отчете 5000 винетки на стойност 380 000 лв. в първия ден от новата година.

Проблем възникна и със сайта за продажбите им, откъдето купуването на винетка невинаги е успешно.

От АПИ обясниха, че когато винетката е купена през партньорски сайт, от там трябва да се търси и решение на проблема. Ако такава грешка стане с официалния сайт на ТОЛ управлението, гражданите трябва да подадат декларация, а АПИ ще им отговори в 30-дневен срок.

Електронната винетка се купува по три начина – онлайн, чрез мобилно приложение и на терминал.

От ТОЛ управлението казват, че не е имало срив в системата и напомнят, че всеки, който е купил електронна винетка, може да провери дали покупката й е отразена на сайта bgtoll.bg пет минути след транзакцията. Единствено трябва да бъде натиснат бутона „Проверка на винетка”. Същото важи, ако конвертираме винетка, но тогава трябва да се избере „Проверка за конвертирана винетка”.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама