Съществен ръст на потребителите, удовлетворени от услугите на „Софийска вода“, отчитат от дружеството. Техният дял представлява 86% от интервюираните (с 15% повече в сравнение с миналата година) в традиционно ежегодно проучване на "Алфа Рисърч".
Нараснала е и удовлетвореността от качеството на водата. 73% от запитаните са доволни (в сравнение с 66% през 2017г.). 73% от софиянци пият чешмяна вода, което е с 3% повече в сравнение с предходната година.
Нараства и делът на софиянците, които полагат грижи да пестят вода. Те са 73% от анкетираните в проучването. Освен ограничаване на консумацията, все повече хора подменят домакинските си уреди с по-икономични.
Оценката за намаляващите случаи на аварии е отчетена като положителна тенденция. Висока е и удовлетвореността от подаваното налягане на водата.
Потребителите на „Софийска вода“ отчитат двойно скъсяване на времето, за което екипите на компанията реагират на подадените сигнали и отстраняват аварии, свързани с водопреносната и с канализационната мрежа.
Двойно се е увеличил делът на хората, които са били предварително уведомени за временни спирания на водата. През тази година те достигат до 79%.
Добави коментар