НАП въведе нова услуга за хора с увреден слух

10:55, 18 дек 18 25 1412 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Националната агенция по приходите (НАП) предлага услуга за видео жестов превод чрез онлайн платформа за предоставяне на равен достъп до услугите на Агенцията за граждани с увреден слух. Тя дава възможност да се подобри комуникацията със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със стикери. Осигурява се достъп до жестов превод в момента на посещението им на гишето. С помощта на таблети се осъществява видео и гласова връзка с кол центъра за превод. По този начин служителите на НАП могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран.

Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи. Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.

„Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието „лице в лице“ в офисите на НАП. За нас е важно да осигурим равен достъп и качествена услуга за хората с увреден слух“, каза директорът на дирекция „Обслужване“ в НАП Боряна Георгиева.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама