„Лоша реклама няма, ако човек може да си я защити“. Това каза пред Нова телевизия директорът на студентската телевизия „Алма Матер“.
Коментарът му бе по повод клип за обявяване на кастинг за водещи и репортери в студентската телевизия към Софийския университет. Видеото скандализира много хора в социалните мрежи. А именно- Рахал приканва студентите да участват в конкурса за подбор на млади кадри, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе.
Рахал си взима кафенцето и обявява: „Това е годината, в която ти стана известен като водещ, сценарист, актьор или като организатор на най-младата българска медия – студентската телевизия”.
Бившият директор на „Алма матер” – доц. Светлана Божилова от факултета по журналистика на СУ, пред bTV, че явно има разминаване между посланието на клипа и нагласите у журналистите и студентите по журналистика.
По думите ѝ клипът е гаф, но призова да се даде шанс на новия екип.
„Нека не нападаме само, а да дадем шанс. Ректорът назначава директора на телевизията и сега иска да я направи масова и популярна”, коментира доц. Божилова.
Само за 2 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари в мрежата обаче потребителите питат така ли всъщност се става известен.
„Не очаквахме чак такъв ефект. Инвестирахме около 50 лева в този клип, а в момента той се върти по всички медии“, каза Рахал. И подчерта, че провокацията е била търсена. А самото видео определи като „пародия и скеч“.
„Телевизията съществува вече девета година, но досега никой не знаеше за нея“, коментира още директорът на медията.
Добави коментар