Как политиките за опазване на природата влизат в дневния ред на общностите?

19:12, 27 юни 18 25 669 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Както вече информирахме, стартира вторият етап от проекта "ИНТЕГРИРАНЕ НА ПОЛИТИКИТЕ ЗА ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА В ДНЕВНИЯ РЕД НА ОБЩНОСТИТЕ". Той включва създаване на алгоритъм за информирано гражданско участие на местните общности в процесите на формиране и провеждане на политиките за опазване на околната среда.

На практика, това ще се осъществи чрез поредица от обществени форуми, в които взимат участие всички заинтересовани страни – представители на местните общности, в това число и местните власти, представители на МОСВ, както и инвеститори и работодатели.

Днес разкриваме какво се случва на форумите, част от проекта.

В основата е образователната част. Интерактивният обучителен метод, възприет екипа, провеждащ събитията, е особено подходящ за изучаване на феномените на комуникацията. Причината - той позволява на участниците да общуват в различен групов формат и да получават непосредствена обратна връзка за това как са се справили. За да изпълни обучителната си задача, курсът съчетава няколко обучителни подхода: 

Теоретични презентации в няколко подбрани области, които екипът преценява като ключови за разбирането на процеса на политическа комуникация. 


Казуси, които да изправят участниците пред конкретни комуникативни предизвикателства. 


Упражнения в групов формат, които ще допринесат за непосредствено подобряване на комуникативните умения на участниците. Задачата е колкото е възможно по-голям брой участници да упражнят публичното си поведение и изследват отклика, който то предизвиква в аудиторията. 

Обучението е структуриран около три тематични ядра, всяко от които изследва различен аспект на комуникационния процес. Следват няколко основни постановки, извлечени от системната и психодинамична теория на комуникацията. Предложени са работни хипотези за природата на затрудненията, които политиците изпитват по отношение на различните аспекти на комуникацията. От тези начални хипотези произтичат специфични обучителни потребности и съответните обучителни отговори на езика на теоретичи знания и практически умения. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Още по темата

Реклама