Мадрид се оказва пионер в иновациите в туризма. Макар да e изключително актрактивна за туристите, столицата на Испания измисли нов подход да накара посетителите да се връщат там отново и отново. Програмата Vuelve a Madrid ("Върни се в Мадрид") насърчава не само туристите (повече от 9,9 милиона годишно), но и всички, които по работа често пътуват до Мадрид, да видят столицата под друг ъгъл.
Програмата цели да провокира повторните посещенията в Мадрид, да увеличи туристическите разходи в столицата, да популяризира нови продукти и услуги, да привлече туристи в райони извън централните части и т.н. Посредством системата всеки човек, който не живее там, може да се възполза от ексклузивни оферти за най-добрите ресторанти, клубове, магазини, музеи, изложби и за всякакви други развлечения.
Системата работи с включени бонуси, оферти и намаления. Всеки може да замени натрупаните точки срещу талони за отстъпки или безплатни билети за вход.
Vuelve a Madrid вече има повече от 1700 регистрирани и се ползва с доверието на 50 компании и институции от Мадрид, прикрепени към програмата. Сред офертите с намаления или свободен вход са Музеят на восъчните фигури, стадиона на Реал Мадрид "Сантяго Бернабеу", хиподрумът "Ла Сарсуела", галерията "Тисен-Борнемиса" и много други.
Регистрацията е безплатна и отнема само няколко минути като с нея се получават автоматично 600 точки. Единствените изисквания са пълнолетие и местожителство извън Мадрид. Освен това потребителите получават повече точки чрез сезонни кампании или като стимул за тяхното участие в програмата.
След като потребителят обмени точките си с една от офертите на програмата, има възможност да изтегли ваучер с избраната оферта от уеб сайта на Vuelve a Madrid. След получаването на ваучера той има максимален период от три месеца, за да направи ваучера ефективен (продължителността е променлива в зависимост от офертата). Талоните могат да се представят физически на място (отпечатано или на телефона) или в някои случаи директно на уебсайта на дадения обект.
Добави коментар