"С промените в Закона за туризма стартирахме създаването на туристически инспекторат, който ще проверява спазват ли се изискванията, след като даден хотел е бил категоризиран", коментира министърът на туризма Николина Ангелкова по NOVA на фона на оплакванията от лоши условия в редица хотели у нас. Ангелкова изтъкна, че инспекторатът ще се грижи само за последващия контрол.
Министърът коментира казуса с мизерията в тризвезден хотел в Чифлика. Тя уточни, че за да се отнеме категорията на един хотел, Комисията за защита на потребителите (КЗП) трябва да подаде искане за това. "И до ден днешен ние не сме получили такова искане. Но от 4 април хотелът е затворен", съобщи тя.
"Според мен слабото звено е в КЗП. Ние не знаем кои са много от хотелите и затова разчитаме на сигналите. В момента чакаме някакъв друг орган да ни сигнализира, ако реши, за да можем да стартираме процедура за отнемане на звезди", обясни министърът и допълни, че в Министерството на туризма вече действа телефон за сигнали за нередности по хотелите.
Добави коментар