Новинарското и развлекателното съдържание, както и филмите и сериалите на bTV, оглавяват зрителската класация през март, показват данните на GARB. „Гласът на България“ е номер едно в Топ 50 за втори пореден месец, като привлича средно 1,5 милиона зрители, или повече от 50% от всички пред ТВ екрана всяка неделя вечер.
Позитивното и емоционално музикално шоу е изборът и на младата аудитория, като оглавява и класациите сред зрителите на възраст 18-34 и 18-49 г. Уникалният социален ТВ проект, който помага на семейства в затруднение „Бригада Нов дом“ и новият сезон на „Столичани в повече“, които направиха премиерите си на 1 и 2 март, последваха успеха на праймтаймовите развлекателни програми на bTV, стартирали през февруари. „Бригада Нов дом“ се нарежда веднага след „Гласът на България“ и в групите 18-34 и 18-49. „Столичани в повече“ остава най-гледаната локална продукция сред сериалиге от 2010 насам и с 12-я си сезон, като през март събра 66% повече зрители (4+) в сравнение с новото комедийно заглавие на втората по гледаемост телевзия Нова.
Според bTV MasterChef Bulgaria е изборът на публиката всеки понеделник и вторник, като привлича 62% зрители повече от кулинарното риалити на Нова Hell’s Kitchen (4+). Вълнуващият социален експеримент „Смени жената“ и „Комиците и приятели“ на bTV също запазиха по-висок интерес спрямо предложенията на конкуренцията през март.
Феноменът в областта на българските сериали през 2018 „Скъпи наследници“, който се излъчва всеки делник от 18 часа, продължи да привлича почти толкова зрители, колкото праймтайм шоупрограмите на bTV. До края на март той увеличи и общите видео гледания на дигиталната платформа btvplus.bg до 1 300 000, в подкрепа на мултиплатформената стратегия на bTV Media Group.
През март новините и актуалните предавания на bTV за пореден път привлякоха най-много зрители, твърдят от телевизията.
bTV Новините в 19 часа и уикенд рубриката bTV Репортерите останаха сред петте най-гледани ТВ програми (4+). Централната новинарска емисия на bTV, с почти 1,2 милиона зрители средно, грабна двойно по-голяма аудитория от новините в 19 ч. на втората по гледаемост телевизия Нова.
„Тази сутрин“ с Антон Хекимян увеличи дела си от цялата ТВ публика у нас до 48,1%. Предаването избраха почти половин милион зрители средно всеки делник през март, т.е. почти 2,5 пъти повече спрямо предпочелите сутрешния блок на Нова. Сред най-въздействащите и коментирани сегменти на „Тази сутрин“ е била потребителската рубрика „Чети етикета“ на Биляна Гавазова.
За сравнение, „Здравей, България“ събра 20% от зрителите през март, а „Денят започва“ - 10,5%.
В горната половина на класацията Топ 50 са също актуалните предавания „Лице в лице“ с Цветанка Ризова и неделното „120 минути“ със Светослав Иванов, всяко от които е гледано от над 750 000 зрители средно. Документалната поредица bTV Документите също попада в Топ 50.
Сред най-рейтинговите локални продукции на bTV през март бяха още „Папараци“, „Шоуто на Слави“ – празничното издание за 3 март и регулярните предавания, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“, „Търси се…“, „Преди обед“ и „Непознатите“.
През март 37% от всички зрители в България избраха bTV, 20% - други канали, 18% - Нова и 6% - БНТ1.
Тематичните канали на bTV Media Group също бяха предпочетени пред конкурентната група, особено от младата аудитория. Почти 12% от зрителите на възраст 18-34 проследиха съдържанието на тематичните канали на bTV, докато нишовите телевизии на Нова са гледани от 6%.
Добави коментар