"В търсене на изгубения вкус“ се нарича кампанията, която стартира в социалните мрежи за насърчаване консумацията на качествени български продукти от овче мляко. Тя се организира от Националната овцевъдна и козевъдна асоциация, съвместно с Министерството на земеделието, храните и горите.
„Пазарът ни е пълен със заместители и имитиращи продукти, които вредят на здравето на нас и на децата ни“, заяви съпредседателят на асоциацията Симеон Караколев пред БНР. "Другата седмица ще направим среща с основните млекопреработватели на овче мляко в страната. Ще разискваме по какъв начин можем да насърчим консумацията като цяло. За мен тя е неразработена като потенциал. Трябва да ограничим разпространението на палмова мазнина. В крайна сметка това удря и по имиджа на държавата", посочи той.
Следващата седмица в земеделското министерство предстоят срещи с преработватели на овче мляко, каза още Симеон Караколев.
Добави коментар