Air France използва изкуствен интелект за обслужване на клиентите

09:55, 29 ное 17 25 817 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

От април, компанията реши да присъства във Facebook Messenger, за да отговори на всички въпроси на своите клиенти и автоматично да изпраща документите за пътуване и информация на клиентите.

За да се възползва от този подход компанията представи Луи, първия си чатбот.

За да отговори на въпросите на клиентите в реално време, особено тези, свързани с багажа, която е втората най-често срещана тема при искане на помощ в социалната медиа, авиокомпанията официално представи Луи в Messenger.

Този чатробот използва изкуствен интелект, за да установи целта на потребителя, който се свързва директно с него. Той също така е свързан със системите на авиокомпанията и  предоставя на потребителите информация за статуса на багажа, който е със закъснение или информация за разпоредбите за багаж.



 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама