Студенти от Русе ще участват с иновативна туристическа реклама на световното изложение в Лондон

13:30, 05 ное 17 25 556 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Дигитализацията и въвеждането на новите технологии са сред основните приоритети на Министерството на туризма в неговата рекламна и маркетингова политика. Ще промотираме страната ни по иновативен начин, който ще я направи по-конкурентна и търсена като целогодишна дестинация. Това заяви тази седмица министърът на туризма Николина Ангелкова при посещението си в Русенския университет „Ангел Кънчев“.

Тя подписа с ректора на висшето училище проф. Велизара Пенчева рамково споразумение за сътрудничество, в което водещ акцент е разработването и използването на съвременни технологии за визуализация на рекламата в туризма.

Резултат от това партньорство ще е участието на русенски студенти в първия дигитален корнер на българския щанд на световното туристическо изложение WTM в Лондон този ноември. Чрез реализацията на съвместния проект на място ще бъдат създавани и предлагани на посетителите 3D сувенири за български туристически забележителности и атракции. Сред тях са дунавските крепости, Рилският манастир, Ивановските скални църкви и много други.

Въвеждането на повече дигитални технологии е предвидено в Годишната програма за национална туристическа реклама и ще работим активно в тази посока заедно с еврокомисар Мария Габриел , стана ясно от думите на министъра.

Инициативата за дигиталния корнер е насочена към популяризирането на културно-историческото богатство на България. Тя ще надгради създадената от министерството през 2016 г. единна платформа с мобилно приложение I Love Bulgaria, която обединява всички елементи на туристическия сектор – забележителности, места за настаняване, заведения, съпътстващи услуги и др., поясни министър Ангелкова. В нея са включени и 100-те национални туристически обекта със сканиране на QR кода.


 

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама