Здравословни идеи за похапване след вечеря част 2

21:30, 29 юни 18 / Здраве 25 297 Topnovini
1

Извара с фъстъчено масло и черен шоколад

Комбинацията от шоколад и фъстъчено масло е може би един от най-добрите вкусове. Тази проста закуска съчетава тези два любими вкуса, заедно с кремообразната текстура на изварата. В допълнение, тя осигурява висока доза казаеинов протеин, чието съдържание в изварата, доказано подпомага възстановяването на мускулите ако се приема вечер и се разгражда бавно докато спите.

Печени тиквени семки

Основната характеристика на добрата нощна закуска е храна, която ще засити чувството ви на глад, като в същото време ще ви помогне да се отпуснете и да се приготвите за сън. Печените тиквени семки отговарят на това предизвикателство. Една порция тиквени семки съдържа почти 50% от препоръчителния дневен прием на магнезий, който е основен минерал, използван в повече от 300 реакции в тялото ви. Една от ключовите области, в които магнезият е полезен е релаксацията. Високомагнезиевите леки закуски са идеални за да ви помогнат да се отпуснете през нощта, а леката соленост на печените тиквени семки пречи на желанието за солена закуска, която обикновено се утолява с картофени чипове. Следващият път, когато искате да похапнете нещо, докато гледате любимото си телевизионно шоу заложете на ¼ чаена чаша печени тиквени семки.

Пресни или замразени боровинки

Студената сладост на замразените боровинки е много освежаваща в края на деня. Те са пълни с антиоксиданти с висока мощност, колкото и свежия им вариант. Боровинките са една от най-добрите храни, които можете да консумирате за да сте здрави. Изследванията показват, че хранителните вещества в боровинките могат да спомогнат за подобряване на мозъчната функция и здравето на сърцето.

Бадеми

Ядките традиционно са разглеждани като "лоши" закуски за отслабване поради високото им съдържание на мазнини. Но проучване от 2012 г., публикувано в Американски вестник за клинично хранене, установява, че хората, които са яли бадеми, са загубили повече тегло за 18 месеца в сравнение с хората, които се се въздържали от яденето им. Освен това хората, които ядат бадеми са имали по-големи подобрения в общия холестерол и триглицеридите - два ключови рискови фактора за сърдечносъдовите заболявания. Бадемите са още една храна, която е с високо съдържание на магнезий. Около една четвърт чаена чаша бадеми може да бъде добра идея за среднощна закуска.

Чипс от кейл

Чипсът от кейл ви дава удоволствието от солената хрупкавост без допълнителните мазнини и калории, които бихте получили с обикновения картофен чипс. Кейлът също така осигуряват витамините К, А и С и фитохимикалите за борба с рака, наречени каротеноиди, които няма как да получите от картофения чипс. Тази закуска е най-вкусна, когато е приготвена непосредствено преди консумация, а времето за готвене е толкова минимално, че спокойно можете да я направите докато приготвяте останалата част от вечерята си.

 

сн. zdravoslovnohranene.com

Информацията в сайта topnovini.bg не е предназначена да бъде заместител на професионален медицински съвет, диагноза или лечение. Преди да започнете каквато и да било диета, хранителен или спортен режим се посъветвайте със специалист.

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани

Анкета

Страхувате ли се от коронавируса?

Всички анкети

Моля, изберете един от посочените отговори

Резултати 63 гласа

Гласуването за дадена анкета е възможно веднъж на всеки 24 часа.