„Епъл“ отвори първия си магазин за Югоизточна Азия в Сингапур, събирайки стотици развълнувани фенове в обекта в луксозния търговски район на града. Новият магазин лесно се отличава с емблематичната си стъклена фасада и се очаква да бъде един от най-популярните в света, посочват от американския технологичен гигант. Това информира АПФ, цитира БГНЕС.
Продукти като „Айфон“ и „Макбук“ са поставени стратегически на просторния първи етаж, а на по-горно ниво се намира и „класна стая“, в която клиентите могат да участват в практически сесии.
Стотици се запътиха към зданието, скоро след като вратите се отвориха, предаде репортер на АФП.
Първи на опашката беше 25-годишен китайски граждани, работещ в Макао, чакал пред входа часове наред от вечерта.
„Епъл“, чието състояние възлиза на около 256,8 млрд. долара, отбеляза своята 40-годишнина миналата година. Повечето от приходите идват от iPhone, който е изправен пред все по-трудна конкуренция на наситения пазар.
Компанията има близо 500 магазина в цял свят с повече от 1 млн. посетители дневно.
Добави коментар