Изпълнителният директор Мирослав Боршош представи пред членовете на УС на Американската търговска камара новите пространства и бъдещите проекти на Двореца, както и новата философия на топ-мениджмънта на НДК да търси сътрудничество между бизнеса и културата на базата на припокриване на взаимния интерес.
„В НДК вече няма да срещнете хора, които напрегнато ви обясняват, че моментът е сложен, няма пари за култура и вие трябва да дадете. Представяме ви нашите проекти, които са мислени така, че да са адекватни на пазарната ситуация, на съответните публики, на възможностите за промотиране и вярваме, че те са добра основа за партньорство. НДК е най-големият конгресен и конферентен център на Балканите, ние провеждаме над 1600 събития годишно от различно естество. Имаме достъп до широка публика. Вярваме, че чрез разширяване на кръга от партньорства, ще повлияем позитивно и на цялата културна и бизнес среда в България“, каза изпълнителният директор Мирослав Боршош.
Американската търговска камара в България е независима организация, обединяваща американски, български и международни компании с представителства в страната. В нея членуват над 300 компании. Сред основните цели на камарата са изграждането на силни икономически отношения между България и САЩ в рамките на трансатлантическото партньорство и прозрачна инвестиционна и бизнес среда.
Фокус на срещата бе изграждането в НДК на ново пространство за дигитална култура, което ще отвори врати до края на годината. Неговата цел е да се превърне в любимо място на хората от света на IT-сектора, предприемачеството, start-up- културата. Предназначено е и за младите хора, изкушени от образователните технологии и иновации.
Добави коментар