„Тайни клиенти” влязоха в данъчната служба в Стара Загора

08:54, 12 май 17 / Общество 25 209 Шрифт:
Topnovini

За трета поредна година студенти от Тракийски университет Стара Загора, посетиха местния офис на Националната агенция за приходите (НАП), в ролята на “тайни клиенти”.

Шестимата студенти, от Стопански факултет, избрани след подбор, доказаха, че са млади, отговорни и мотивирани и заслужиха доверието ни с професионалното си отношение към проучването. Работата им по проекта ни позволи да оценим качеството на предлаганите услуги и да идентифицираме проблемните области, които следва да подобрим, информираха от данъчната служба.

„Тайните клиенти“ не са срещнали трудност при посещението си в НАП. Всеки е получил заявената услуга в рамките на 10 и под 10 минути. На клиентите е осигурен равен достъп до информация и услуги, посредством различни комуникационни канали: гише “Информация”, писмено запитване, информационен телефон, електронна поща, интернет страница, достъп до директор и началник отдел при необходимост.

След анализ на анкетните карти, 100% от „тайните клиенти” потвърждават, че НАП е модерна държавна агенция и обслужването е професионално, бързо и безпристрастно. 60% от запитаните студенти биха избрали НАП за свой бъдещ работодател, а останалите 40% имат други професионални предпочитания.

Общото мнение на студентите е, че НАП е модерна администрация, отворена към своите клиенти. Служителите ни са професионалисти с доказан опит и качества, адекватни към променящата се среда. В офиса на НАП в Стара Загора се предлагат услуги покриващи европейските стандарти за обслужване, като към тях добавяме и броя, качеството и удобството на електронните услуги достъпни за всички клиенти.

“Тайният клиент” е метод за външна оценка и мониторинг на предоставяните услуги, в конкретния случай по задание на Национална агенция за приходите - офис Стара Загора. Механизмът на проучването се състои в наблюдение в работна среда от обучени лица на поведението на служителите, прилаганите стандарти на обслужване, контактите с клиента и други по предварително зададени критерии. Целта на проучването е да се измерят: степен на спазване на организационните стандарти и кодекси, ефективност на работа от гледна точка на клиента и степен на удовлетвореност от получените услуги. След анализ на резултатите, се предлагат за обсъждане и мерки за подобряване на административното обслужване в офис НАП Стара Загора.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама