В община Плевен ще бъде създадено ново звено за опазване на културното наследство
11:17, 27 яну 17
25
385
Шрифт:
Мартин Митев заяви, че на сравнително малък щат е поверена за контрол огромна територия, което го кара да бъде резервиран по отношение на това колко добре ще функционира новата структура.
Той даде положителна оценка на останалите промени в общинската администрация, които бяха гласувани вчера на първата за годината сесия на местния парламент. Според Митев, промените регламентират ясно кой какво работи и на кого е подчинен. Например в отдел "Други дейности на икономиката", който функционираше в общината до миналата година, не се разбираше кой какво върши, обясни той.
Друга положителна промяна е извеждането на главния архитект от ресора на заместник кмета по строителството, тъй като неговата функция е да контролира, а не да ръководи, каза още Митев.
Предложението за нова структура на администрацията на община Плевен, внесено от кмета Георг Спартански, беше прието с гласовете на 29 от общинските съветници.
До момента администрацията беше структурирана в 7 дирекции, 30 отдела и 4 сектора, кметства и кметски наместничества. Общата численост на общинската администрация и дейностите към нея е 420 щатни бройки, а на кметствата и кметските наместничества и дейностите към тях – 178,5 щатни бройки.
Новата структура е за 5 ресорни заместник-кмета, 10 дирекции, 27 отдела, 4 сектора и 3 звена, с обща численост на общинската администрация 408 щатни бройки, а за кметствата и кметските наместничества – 187 щатни бройки.
Въпреки структурните промени, броят на щатовете няма да бъде променян, няма да бъдат уволнявани или назначавани нови служители в администрацията.
Добави коментар