Над 90% от жалбите в КЗП-Шумен са рекламация на мобилни телефони

11:42, 16 яну 17 25 1947 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Над 90% от жалбите и сигналите получени в Комисята за защита на потребителите (КЗП) в Шумен са за рекламация на мобилни телефони и отказ за обслужване на гаранционни стоки. След три ремонта и възникаване на нов проблем търговецът отказва да възстанови платената сума. Това съобщи главният инспектор в Комисията за защита на потребителите в Шумен към Регионална дирекция-Варна Владимир Герчев.

През миналата година контрольорите от местната комисия са направили 943 инспекции в област Шумен. Над 95%  от проверките са по Закона за защита на потребителите. Основните жалби са във връзка с отказ от обслужване.

През изминалата 2016 година са подадени 185 жалби и сигнала в КЗП-Шумен. „Проверени са 759 обекта, направени са 82 акта за нарушения, като 25 от тях са по Закона за потребителския кредит, а останалите по Закона за защтита на потребителите”, уточни Владимир Герчев.

.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама