„Енерго-Про“ ще праща по имейл и телефон известия за просрочени сметки
19:23, 08 дек 16
25
545
Шрифт:
Всеки клиент на компанията, който желае да получава известие за забавено плащане на сметка за ток по телефон или имейл, вече може безплатно да заяви услугата и онлайн. За целта трябва да попълни своя 10-цифрен клиентски номер, номер на една от фактурите, издадени през последните 12 месеца, и да посочи телефонния номер или имейла, на който желае да получава известието. Регистрацията отнема около минута и пести време и средства, тъй като не е необходимо посещение в Център за обслужване на клиенти за заявяване на услугата.
От началото на 2016 г. компанията е изпратила над 840 хиляди напомнящи известия. От тях 348 хиляди са SMS - съобщения, 31 хиляди са изпратени по имейл и 462 хиляди - чрез писмо на адреса. Опитът показва, че след напомнянето средно 95% от клиентите заплащат забавената сметка в рамките на няколко дни. Така се спестяват неудобствата от евентуално прекъсване и допълнителни средства за възстановяване на електрозахранването.
Последни новини

Смартфоните на лятото ви очакват с 80% отстъпка от А1
12:51, 01 авг 25 / А1
Започна подмяната на уличното осветление на 11 булеварда в Сливен
13:37, 30 юли 25 / Регионални новини
Принцът на мрака се поклони за последен път
16:56, 27 юли 25 / Idealisti
Добави коментар