„Енерго-Про“ ще праща по имейл и телефон известия за просрочени сметки
19:23, 08 дек 16
25
487
Шрифт:
Всеки клиент на компанията, който желае да получава известие за забавено плащане на сметка за ток по телефон или имейл, вече може безплатно да заяви услугата и онлайн. За целта трябва да попълни своя 10-цифрен клиентски номер, номер на една от фактурите, издадени през последните 12 месеца, и да посочи телефонния номер или имейла, на който желае да получава известието. Регистрацията отнема около минута и пести време и средства, тъй като не е необходимо посещение в Център за обслужване на клиенти за заявяване на услугата.
От началото на 2016 г. компанията е изпратила над 840 хиляди напомнящи известия. От тях 348 хиляди са SMS - съобщения, 31 хиляди са изпратени по имейл и 462 хиляди - чрез писмо на адреса. Опитът показва, че след напомнянето средно 95% от клиентите заплащат забавената сметка в рамките на няколко дни. Така се спестяват неудобствата от евентуално прекъсване и допълнителни средства за възстановяване на електрозахранването.
Последни новини

Зелените сами си спряха проекта за зелена енергия от ветропарк Осогово, с несъстоятелни мотиви
09:30, 01 май 25 / Регионални новини
Атлас – Карибски басейн
07:55, 01 май 25 / Idealisti
Емоционална среща в Община Сливен с деца със специални потребности и успехи в плуването
09:24, 30 апр 25 / Регионални новини
Добави коментар