СЕМ към медиите: Не използвайте развлекателни предавания за агитация
22:34, 29 сеп 16
25
961
Шрифт:
На всички кандидати трябва да се гарантират равни условия по време на кампанията, припомня регулаторът в съобщение до медиите.
От регулаторът обясняват, че според европейските практики и стандарти развлекателните жанрове не се използват в полза на когото и да било кандидат.
"Съгласно практиките в Европа по този въпрос подобен подход е възможност за политическо внушение, особено ако "героят" буди симпатии в аудиторията. Така публиката е затруднена да разграничи дали става дума за политическа агитация, политическо позициониране или за обосновано драматургично участие", пише в съобщението на СЕМ.
Последни новини

Вземете Huawei Watch 5 с до 300 лв. отстъпка от А1 и Extra SIM без такса за първите 6 месеца
15:22, 04 юли 25 / А1
Връщане в училище: как търговците се подготвят за един от най-силните сезони в годината
17:20, 03 юли 25 / Свят
Лятна селекция 5G смартфони с 0% лихва на лизинг от А1
13:14, 03 юли 25 / А1
Добави коментар