Дигитални услуги въведоха в старозагорски хотел
10:33, 13 авг 16
25
535
Шрифт:
От „Настройки“ може да се избере меню на български или английски език. Чрез чата на системата Smart Service могат да се отправят всякакви въпроси или желания, които веднага се появяват като съобщение на дисплея на рецепция. С две кликвания гостът може да резервира маса в ресторанта на хотела, като укаже точен час и броя на хората, с които ще бъде. По същия начин системата дава възможност гостите да поръчат с няколко кликвания рум сървиз от специалното Smart Service меню, съдържащо предястия, основния ястия, десерти и напитки, като са посочени съответните цени. Друга опция на дигиталната услуга позволява гостът на хотела да заяви релаксираща процедура в Уелнес центъра на комплекса с подробно описание и ценоразпис.
Таблетът Smart Service има икона за бързо повикване на такси с опция автомобилът да дойде веднага или по насрочен час. Друга от иконите въвежда в т.нар. „Градски пътеводител“, който дава пълна информация с адреси и телефони на кина, театри, опера, магазини, молове, паркове, забележителности и друга полезна информация.
Последни новини

Вземете нов смартфон с 0% лихва на лизинг от А1 през юни
13:07, 09 юни 25 / А1
Посрещнете лятото с нов смартчасовник на Apple с до 200 лв. отстъпка от А1
13:06, 06 юни 25 / А1
"Грешници" – тайнственият свят оживява във Видеотеката на A1 Xplore TV
14:53, 05 юни 25 / А1
Добави коментар