Лекарският съюз чисти имиджа си с нова пиар стратегия

21:03, 09 авг 16 / Общество 25 153 Topnovini
Българският лекарски съюз (БЛС)  ще чисти имидж с нова пиар стратегия. За това научаваме от страницата на организацията, където е обявена процедура за конкурс за „Изграждане на цялостна стратегия за комуникация на БЛС с медиите и обществеността, както и последващ контрол върху изпълнението”. Конкурсът ще мине на два етапа, първият с подаване на необходимите документи и оферта от кандидат-изпълнителите. След това одобрените кандидати ще бъдат извикани на събеседване с представители на БЛС. От съобщението на страницата научаваме и за основните изисквания, които трябва да имат мераклиите, предлагащи успешната пиар стратегия, а именно да нямат задължения към държавата, да не са обявили процедура по несъстоятелност или по ликвидация. Трябва да предоставят пълен списък със специалистите, които ще участват в изработката на стратегията и прилагането й.  Също така кратка анотация на самата пиар стратегия.  БЛС допълва, че срокът на изпълнение на търсената от тях услуга е за 1 година от датата на подписване на договора. В съобщението се посочва и точния адрес, където да се подават запечатаните пликове - гр. София, бул. „Акад.Иван Гешов” № 15, ет. 2. Срокът за подаване на кандидатурите е е до 17.00 часа на 17.08.2016 г. в деловодството на БЛС. 

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!