Телефонни измамници започнаха да се представят и за служители на ЧЕЗ
10:55, 04 авг 16
25
585
Шрифт:
„Невъзможно е служители на ЧЕЗ да се обаждат с информация за пострадал човек. Очевидно е, че става дума за опит за измама. Използвам случая, за да подчертая, че по никакъв начин, по никакъв повод, служители на ЧЕЗ не събират пари на при посещение на абонат. Разплащания се извършват единствено на определените за това места - в пощенските клонове, в касите на „Изи пей“ и „Фаст Пей“ е-Пей и по банков път“, заяви Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
ЧЕЗ призовава при съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, в които се злоупотребява с името на компанията, да се подават сигнали в МВР. Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията.
Последни новини

„По-добри онлайн“: нова интерактивна игра учи децата на безопасност в интернет
14:37, 15 окт 25 / А1
Между езика и свободата
17:55, 14 окт 25 / Idealisti
А1 подкрепя дигиталната трансформация на общинските администрации
14:18, 14 окт 25 / А1
Добави коментар