Ангел Иванов: Транспортният проект в Пловдив е пример как не трябва да се прави и изпълнява обществена поръчка
18:02, 27 юли 16 / Политика
25
672
Шрифт:
Той припомня, че не работи електронната система, а "умните" светофари допълнително натоварват трафика в пиковите часове, което задълбочава и без това големия проблем с замърсеността на въздуха в Пловдив.
Продължаващото отлагане на пускането на електронната система, въпреки информацията, че договорът за изграждане, внедряване и поддръжка на система за управление на градския транспорт е изпълнен в срок и в пълен обем и всички суми са разплатени, повдига няколко важни въпроса, подчертава съветникът.
"Иван Тотев трябва да даде отговор как точно е избрана за изпълнител фирма "Индра системас", при условие че е класирана четвърта по основния критерий - икономически най-изгодната оферта - 19 570 062 лв. с ДДС, как фирма "Телелинк ЕАД", която е партньор на испанската "Индра системас" изведнъж се оказва в консорциума, спечелил втората част от проекта на стойност 7 440 000 лв. с ДДС", пита Иванов.
На утрешната сесия на Общинския съвет той ще отправи няколко въпроса към кмета Иван Тотев: Кога Пловдив ще има работещ наистина европейски Транспортен проект? Защо е платена цялата сума на фирмата изпълнител "Индра системас" по проваления Транспортен проект? Има ли виновно отговорни лица от Пловдив за това деяние, както и за цялостния провал на проекта?
Липсата на отговори по тези въпроси оставя съмнения за осъществяването на корупционни схеми по Транспортния проект, категоричен е социалистът.
Добави коментар